V ČR po dálnici až 150 km/h, v Nizozemí se radují z návratu alespoň na 130 km/h. I když jen na 86 km dálnic
Česko čeká na 150 km/h, Nizozemci si opět mohou užívat 130 km/h, ale jen na 86 km dálnic, jinde platí stovka.
Česko čeká na 150 km/h, Nizozemci si opět mohou užívat 130 km/h, ale jen na 86 km dálnic, jinde platí stovka.
Přiznanou prodělanou havárii má pouze 0,43 % prodávaných ojetých aut, tedy zhruba každé 232. auto.
Na dálnici D3 mezi Budějovicemi a Táborem bude možné jezdit 150 km/h. Vyšší rychlost ale platí jen při ideálních podmínkách a značky mají limity.
Kritici říkají: 150 km/h na dálnici D3 bude povolovat zastaralá technologie Přečíst celý článek...
Sklo na silnici nemusí vždy znamenat zničenou pneumatiku. Kdy hrozí riziko nejvíc. A jak správně postupovat, pokud přes střepy projedete?
Může sklo proříznout pneumatiku? Odpověď vás možná překvapí Přečíst celý článek...
Každý řidič pak může ostatním pomoci tím, že špatně čitelnou a zarostlou značku včas nahlásí a požádá o nápravu.
Během nočních kontrol policie řešila 22 přestupků řidičů kamionů a všechna se týkala špatného parkování. Všechny tyto přestupky policisté vyřešili uložením pokuty na místě.
Řidič s devíti zákazy řízení a 19 přestupky jel po D1 v Range Roveru s modrým majákem. Policie hledá svědky s palubními kamerami.
Fotit nehody z auta může znamenat pokutu i ohrožení životů. Proč se raději dívat před sebe než do telefonu, když projíždíte kolem?
Výjimku o bezplatném využívání zmíněného úseku měly České Budějovice původně na rok. Díky značnému efektu na dopravu ve městě žádaly o její pokračování. A to se povedlo.
Policie řeší dost nepříjemnou dopravní nehodu, kterou způsobil pomalu unikající vzduch z pneumatiky a to, že si toho řidič nevšiml.
Problém je, že řada řidičů, naše nedávná zkušenost ukazuje, že jich je opravdu hodně, uhýbá naprosto automaticky a v domnění, že dělají dobrý skutek.
V Rusku chybí benzin. Na Krymu i v Zabajkalsku se tankuje jen s omezením, řidiči stojí fronty a litr stojí až 18 korun.