Máte strach z celoročních pneumatik kvůli pojišťovnám a znění zákona? Většinou nemusíte
V prvé řadě je dobré si uvědomit, že celoroční pneumatiky opravdu nejsou pro každého. A vždy musí mít správnou hloubku dezénu.
V prvé řadě je dobré si uvědomit, že celoroční pneumatiky opravdu nejsou pro každého. A vždy musí mít správnou hloubku dezénu.
Od ledna bude u břeclavského nádraží platit třicítka a rezidentní parkování. Co se v ulicích změní a proč se část místních na radnici zlobí?
Správa železnic pokračuje ve zvyšování bezpečnosti na přejezdech, jen za letošní rok do jejich modernizací investuje přibližně 1,6 miliardy korun.
Praha hledá cestu z kolon. Plánuje rychlejší opravy, jasná pravidla pro uzavírky i možnou nízkoemisní zónu v nejzatíženějších částech města.
Evropa potichu zpřísnila pravidla pro denní svícení. Zadní světla se mají rozsvítit i ve dne, aby byla auta lépe vidět i v dešti a v mlze.
Jakkoliv to na většině území Česka na souvislou vrstvu sněhu nevypadá, led a námraza se dá očekávat minimálně v několika příštích dnech i týdnech. Zimní pneu jsou tedy nutnost.
I policisté v Česku používají drony. Někdy jim pomáhají při vyšetřování nehod, často ale dohlíží na silniční provoz. Dobře se s nimi dá kontrolovat správní jízda v pruzích nebo správné předjíždění.
Existují kolony, kterým se říká fantomové. A setkat se s nimi můžete na dálnicích, ale i ve městech. V každém případě si za ně mohou řidiči sami svým stylem jízdy.
Znáte pojem „fantomové kolony“? Způsobujeme si je sami, navíc úplně zbytečně Přečíst celý článek...
Většina Němců už podporuje limit 130 km/h na dálnicích. Data ale ukazují, že vliv na bezpečnost, klima i provoz není tak jednoznačný.
Polsko připravuje nejtvrdší tresty pro piráty silnic. Za alkohol za volantem hrozí doživotní zákaz řízení, za drift či nelegální závody i vězení.
Hlavní město upozorňuje na to, že za bezemisní silniční motorová vozidla se považují taková vozidla, která pro svůj pohon používají výlučně elektrickou energii nebo vodík. Takže žádné výhody pro hybridy ani plug-in hybridy.
Dřív platilo, že dopravní špička je brzy ráno, tak do devíti. Aut, uzavírek a dalších problémů je už ale tolik, že špička je prakticky neustále.