To, že se INSID zaměřuje jen na české řidiče, je fáma. Čísla ukazují, že s pokutami odjíždějí hlavně cizinci
INSID postupuje stejně vůči českým i zahraničním dopravcům. Cílem podle komisařů není kvantita kontrol, ale férová a bezpečná doprava.
INSID postupuje stejně vůči českým i zahraničním dopravcům. Cílem podle komisařů není kvantita kontrol, ale férová a bezpečná doprava.
Povinné ručení musí mít sjednané každý, kdo chce se svým autem vyrazit na silnice. Sjednáváno je vždy na konkrétní auto. Hodně důležité je to, od kdy pojistka platí. Stačí totiž malá chyba a na cesty můžete vyrazit bez pojistky. A to pak bývá hodně drahé.
Auta z Číny jsou levná, ale podle NÚKIB i nebezpečná. Mohou totiž sbírat citlivá data o svých uživatelích a odesílat je do ciziny.
Na falešných webových stránkách prostřednictvím falešných a neexistujících lidí jsou nabízeny vozy z Německa, Rakouska a Švýcarska.
Vůz může být zabaven řidiči, který se dopustí trestného činu, například jede opilý, nebo řídí, aniž by vlastnil řidičský průkaz.
Chorvatsko chystá konec hotovostního mýtného. Závory zmizí, auta budou hlídat kamery a bez digitální platby hrozí tučná pokuta.
To, že je dopravní značka ve špatném stavu, je třeba nečitelná, neznamená, že není platná.
Italský řidič nasbíral pokuty za 28 tisíc eur. Kolem radaru ukrytého za živým plotem jezdil půl roku.
Nejsem pirát silnic, brání se muž, který nasbíral pokuty za skoro 700 tisíc Přečíst celý článek...
Řada lidí se domnívá, že na přechodu má cyklista stejnou přednost jako chodec. Jenže, ono tomu tak není. Cyklista není chodec.
Školní ulice je úprava dopravního provozu, kdy po krátkých 30 minut před začátkem školního vyučování do ulice před školou nesmí vjíždět žádná motorová vozidla.
V Bogotě se každou neděli zavře 120 km silnic autům. Město patří cyklistům, bruslařům i rodinám a inspiruje svět k životu bez aut.
Slovensko chystá reformu povinného ručení. Pokuty přijdou rychleji, kontrola bude i na STK a auta bez pojistky mohou zmizet z registru.