Když řidič ujede od nehody, může za tím být jen šok a strach. Vždy ho to ale vyjde hodně draho
Ať už je důvodem opuštění místa nehody cokoliv, tresty jsou velmi přísné. Především při zranění nekterého z účastníků.
Ať už je důvodem opuštění místa nehody cokoliv, tresty jsou velmi přísné. Především při zranění nekterého z účastníků.
Řidiči musí pamatovat na to, že 150 km/h bude na D3 povoleno jen za ideálních podmínek.
Studei ukázala, že tam, kde je dostatečná cyklistická infrastruktura, porušují cyklisté pravidla provozu jen málo.
Evropské země zvažují zvýšení dálničního limitu na 150 km/h. Rakousko, Itálie i Katalánsko už plánují konkrétní kroky – včetně využití umělé inteligence pro dynamické řízení rychlosti.
Policie na Slovensku zastavila vozidlo připomínající sanitku, které vezlo auto na přívěsu. Ukázalo se, že šlo o soukromé vozidlo s nelegálním výstražným zařízením. Řidič čelí správnímu řízení.
Děti by v autě měli jezdit co nejdéle je možné proti směru jízdy. Jen tak jsou dostatečně chráněni při čelním nárazu.
Řada rodičů dává děti do sedačky špatně. Chyby ale mohou dítě stát i život Přečíst celý článek...
Dle zákona řidiči budou muset na výzvu inspektora zastavit, nechat si zkontrolovat emise, případně třeba i technický stav.
Stejně jako v Česku, jsou chorvatské dálnice zpoplatněny. Ovšem ne pomocí známek, ale mýta.
Chystáte se do Chorvatska? Pozor na mýtné brány, cestu umí docela prodražit Přečíst celý článek...
Švédové používají super kruhový objezd s názvem Hasselcirkeln. A jeho bezpečnost oceňuje i ministr dopravy Kupka.
Když chcete dnes jet po české dálnici, musíte si zakoupit elektronickou dálniční známku. Na internetu se ale objevují falešné webové stránky. V lepším případě koupíte dálniční známku dráže, v horším ji zaplatíte, ale neobdržíte. A právě z druhé skupiny je další web, před kterým teď české Ministerstvo dopravy varuje.
Jakkoliv se město jistě jen snaží zajistit parkovací místa pro své obyvatele, řada z nich upozorňuje na fakt, že se nedostatek míst jen přesune do jiné části města.
Jakkoliv jsou v místě oprav stále dva jízdní pruhy, výjimkou není ani zpoždění kolem jedné hodiny. Zejména v časech dopravních špiček jsou kolony opravdu náročné.