Chevrolet včera oznámil, že vstupuje do čtyřletého smluvního vztahu s Liverpool Football Club jako jeho oficiální automobilový partner.
Partnerství potrvá do konce ročníku 2015/16 Barclays Premier League a evropských kampaní a zahrnuje zviditelnění značky na Anfield, domácím hřišti Liverpoolu, propagaci v rámci tiskovin klubu, digitálních publikací a fanouškovských stránek či komerčních vystoupení hráčů.
Chevrolet je také oficiálním sponzorem předsezónního turné klubu, jednoho z nejpopulárnějších na světě, v rámci kterého již minulou neděli hrál Liverpool s Toronto FC. Liverpool bude hrát zítra proti italskému gigantu AS Roma ve Fenway Park v Bostonu a 28. července proti rivalovi z anglické Premier League Tottenhamu Hotspur v Baltimoru.
Chris Perry, viceprezident pro globální marketing Chevroletu řekl: „Fanoušci Liverpoolu na celém světě jsou známí svou neutuchající láskou ke svému klubu. Náš vztah s Liverpoolem FC sahá za tradiční vazby sponzoringu a je o angažování se s fanoušky. Vše co děláme, bude zaměřené na jejich udržení v centru hry.“
[nggallery id=1166]
Ian Ayre, Managing Director of Liverpool Football Club, řekl: „Podobně jako náš klub, také Chevrolet má za sebou dlouhou historii globální, rozvíjející se značky, a toto významné partnerství opět demonstruje hodnotu mezinárodního jména Liverpoolu.“
„Partnerství se spolehlivými značkami, jako je Chevy, pomůže zajistit dlouhodobý rozvoj a úspěch našeho klubu, na hřišti i mimo něj. Těšíme se na úzkou spolupráci s Chevy, abychom zvýšili počet a zaujetí našich fanoušků, kteří patří k nejzanícenějším a nejvzdělanějším na světě.“
Tisková zpráva/-PS-