BMW M4 CS je samo o sobě velmi ostré, výkonné a rychlé auto, ale v G-Power si myslí, že přidat několik desítek koní není vůbec špatný nápad. A tak M4 CS přiostřili. Důkladně.
O pohon tohoto pořádně pálivého coupé se stará dvěma turbodmychadly přeplňovaný třílitrový šestiválec, který pohání přes dvouspojkovou převodovku M DCT kola zadní nápravy. A ta mají celkem dost práce už se sériovým výkonem 460 koní a točivým momentem 600 Nm… I tak zvládne zrychlit z 0 na 100 km/h za pouhých 3,9 sekundy a dokáže se rozjet až na 280 km/h (je totiž standardně vybaveno paketem M Driver’s, v němž je posunut elektronický omezovač rychlosti).
G-Power se ale na motor podíval a pomocí několika softwarových i hardwarových úprav zvedl výkon i točivý moment o shodných 140 jednotek. Výsledkem je tak rovných 600 koní a 740 Nm. Docílil toho nejen výměnou obou turbodmychadel, ale také dalšími úpravami včetně zcela nového kompletního výfukového potrubí. Vše uzavřel novým naladěním map v řídící jednotce tak, aby spolu vše spolupracovalo tak, jak má. A podle videa se zdá, že se to povedlo…
Decentně upraven byl také vzhled. Sériový podvozek byl vyměněn za aftermarketový výškově i tuhostně nastavitelný a sériová kola přenechala místo v podbězích kolům zcela novým. Jde o vlastní kola G-Power Hurricane RR s rozměry 9.0×20 palců vpředu a 10.5×21 palců vzadu obouvající pneumatiky s rozměry 265/30 R20 vpředu, respektive 295/25 R20 vzadu.
Mimochodem, z „obyčejného“ BMW M4 dokáží v G-Power dostat 680 koní a 760 Nm…