Dodge Challenger SRT Hellcat dostává bratříčka ze stejné stáje. Přídomek Hellcat nově ponese také čtyřdveřový sedan Charger, který používá podobnou techniku. Pod přední kapotou pak najdeme kompresorem přeplňovaný osmiválec s výkonem 527 kW/717 koní a točivým momentem 881 Nm. Automobilka o novém Chargeru SRT Hellcat mluví jako o nejrychlejším sériovém sedanu světa. Důležité je slůvko sériový, toto prvenství mu právem patří.
Zrychlení z nuly na 60 mph (96 km/h) je otázkou 3,7 sekundy, sprint na čtvrt míle zvládne ostrý Charger za jedenáct sekund a maximální rychlost u tohoto vozu je pak 328 km/h. To jsou hodnoty, za které by se nemusel stydět nejeden supersport a většina sportovních sedanů může pouze závidět. Hmotnost vozu osciluje na hodnotě 2114 kg, což opravdu není málo! Přičemž její rozložení na nápravy má poměr 54/46. Poháněná je samozřejmě zadní náprava, která přenáší výkon na silnici přes osmistupňovou automatickou převodovku.
I k Chargeru dostanete stejnou machrovinku jako u dvoudvéřového Challengeru. Jedná se o dva klíče, černý zpřístupní pouze 500 koní, červený pak dá k dispozici maximum. Zároveň je k dispozici ještě speciální režim pro případy, že byste museli vůz půjčit někomu, komu tak docela nedůvěřujete. Tento režim se aktivuje a deaktivuje pomocí čtyřmístného kódu. Po jeho aktivaci je snížen výkon motoru, otáčky se dostanou maximálně na čtyři tisíce, ESC je zapnuta a věci jako Launch Control zůstanou nepřístupné. Zajímavé řešení, nemyslíte? Těch synů hledajících červený klíček… :)
Jediné, co nás mrzí je poměrně korejská přední část, zvláště v porovnání s předchozí masivní a drsnou maskou a světlomety.