Do České republiky přichází nová aplikace My Citroën, která propojuje internetový účet zákazníka s jeho vozem. Připomenutí servisních prohlídek, sledování spotřeby, asistenční služby, rady pro údržbu, ujeté trasy, dohodnutí termínu návštěvy servisu, vyhledávání prodejen… všechny tyto služby jsou nyní v reálném čase na dosah ruky. Aplikace My Citroën je bezplatně k dispozici i pro české zákazníky v obchodech Google Play a App Store.
Zákazník značky má možnost vstoupit do svého účtu My Citroen na webových stránkách, nebo přímo prostřednictvím mobilní aplikace a využívat praktické služby, které:
- USNADNÍ KAŽDODENNÍ ŽIVOT: údržba vozu, projeté trasy, poloha vozu a popis podpůrných prvků řízení
– Plán údržby na míru s podrobným popisem operací, které je nutné provést, a připomenutím termínů, které se automaticky přepočítávají podle řízení;
– Nalezení a kategorizace tras ujetých vozem a určení průměrné spotřeby;
– Snadné nalezení místa, kde je auto zaparkováno, díky funkci „Find my car“;
– Kontaktování služby Citroën Assistance pouhým kliknutím a snadný přístup k poprodejním službám;
– Přístup k obsahu popisu všech podpůrných prvků řízení Citroën;
– Zaregistrování jednotlivých vozů Citroën do jediné aplikace (až 10 vozů).
- UMOŽNÍ MÍT CITROËN NA DOSAH RUKY
– Rychle najít prodejnu nebo servis Citroën v okolí;
– Přístup k poznámkám, komentářům a hodnocením zákazníků na stránkách Citroën Advisor;
– Nalezení praktických informací o servisu (adresa, telefon, otevírací doba, nabízené služby atd.);
– Sestavení rozpočtu prohlídky a dohodnutí termínu návštěvy;
– Speciální nabídky a aktuality značky Citroën.
- VYSVĚTLÍ KONTROLKY NA PALUBNÉ DESCE
– ukáže souhrn všech kontrolek vozu: jakmile v galerii najdete požadovanou kontrolku, stačí na ni kliknout a zjistíte, co znamená, a objeví se příslušné instrukce.
Štítky: aplikace, citroen, My Citroën