Citroën na ženevském autosalonu: Nové Berlingo, C4, C3 Picasso a další!

Autor: Tisková zpráva - 20. 2. 2015


Kreativita, odvaha a někdy dokonce určitá forma drzosti – všechny tyto ingredience stojí již více než 95 let za „success story“ značky Citroën. Tento úspěch se na jaře 2015 prokáže i symbolickým výsledkem: od založení značky bude prodáno již 50 milionů vozů s dvojitým šípem ve znaku. Tento podpis je uznávaný jako symbol pohodlných, odvážných a snadno ovladatelných vozů s výrazným stylem a dále jako symbol inovativních služeb.

Citroën se dnes opírá o svůj genetický základ, který využívá „kreativitu a technologii ve prospěch pohody“, a posiluje svou identitu – tou je kreativní a odlišná značka nabízející ve svých produktech, službách a své síti usměvavou a uvolněnou mobilitu a pohodový vztah k automobilu.

Modely a koncepční vozy vystavené na stánku Citroën na ženevském autosalonu svědčí o této dynamice a čerpají v identitě Citroën. Díky tomu mohou nabídnout čistý a optimistický design, pohodu těla i ducha a technologickou inteligenci.

SVĚTOVÁ PREMIÉRA

NOVINKY

  • Nová řada Citroën C4
  • Citroën C3 Picasso „Black Top“

OBNOVENÁ ŘADA

  • Citroën c4 Cactus (a koncept: C4 Cactus Airflow 2 l)
  • Nový Citroën C1
  • Citroën C4 Picasso & Grand C4 Picasso
  • Citroën C-Elysée

CITROEN-BERLINGO-MOUNTAIN-VIBE-CONCEPT-zeneva-2015


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: , , , , , , , , , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru