Kreativita, odvaha a někdy dokonce určitá forma drzosti – všechny tyto ingredience stojí již více než 95 let za „success story“ značky Citroën. Tento úspěch se na jaře 2015 prokáže i symbolickým výsledkem: od založení značky bude prodáno již 50 milionů vozů s dvojitým šípem ve znaku. Tento podpis je uznávaný jako symbol pohodlných, odvážných a snadno ovladatelných vozů s výrazným stylem a dále jako symbol inovativních služeb.
Citroën se dnes opírá o svůj genetický základ, který využívá „kreativitu a technologii ve prospěch pohody“, a posiluje svou identitu – tou je kreativní a odlišná značka nabízející ve svých produktech, službách a své síti usměvavou a uvolněnou mobilitu a pohodový vztah k automobilu.
Modely a koncepční vozy vystavené na stánku Citroën na ženevském autosalonu svědčí o této dynamice a čerpají v identitě Citroën. Díky tomu mohou nabídnout čistý a optimistický design, pohodu těla i ducha a technologickou inteligenci.
SVĚTOVÁ PREMIÉRA
- Nový Citroën Berlingo Multispace
- Nový koncepční vůz: Berlingo Mountain Vibe Concept
NOVINKY
- Nová řada Citroën C4
- Citroën C3 Picasso „Black Top“
OBNOVENÁ ŘADA
- Citroën c4 Cactus (a koncept: C4 Cactus Airflow 2 l)
- Nový Citroën C1
- Citroën C4 Picasso & Grand C4 Picasso
- Citroën C-Elysée