Česká společnost RADAGO představuje novou značku radarových detektorů pro osobní vozidla a motocykly na českém i evropském trhu. Jako první český výrobce uvádí současně kompletní produktovou řadu: přenosný model GO! a zabudovaný modulární systém BUCELL. Oba detektory byly vyvinuty s důrazem na jednoduchost, bezpečnost, spolehlivost a s využitím nejnovějších technologií.
„S myšlenkou vývoje a výroby vlastního radarového detektoru jsme přišli již v roce 2018. Navázali jsme na sedmnáct let zkušeností s prodejem a montážemi radarových detektorů a na tisíce spokojených zákazníků. Se značkou RADAGO máme ambici uspět nejen na českém trhu, ale stát se špičkou v tomto oboru také ve světě,“ říká Martin Rašpl, spoluzakladatel firmy RADAGO.
Radarové detektory GO! a BUCELL
Přenosný radarový detektor GO! s digitální radarovou anténou zajišťuje rychlou a přesnou detekci radarů s minimálním rizikem falešných poplachů. Zařízení je unikátní mimo jiné i mobilní aplikací, která umožňuje jednoduchou aktualizaci a přenáší upozornění přímo do navigačního systému. Detektor je navíc vybaven speciálním senzorem s výkonným laserovým snímačem. Jedná se však pouze o detekci, nikoli o aktivní laserový antiradar.
Základem citlivě zabudovaného zařízení BUCELL je řídicí jednotka s on-line funkcemi, vlastní verzí OS Linux a komunikačním rozhraním pro připojení detekčních senzorů. Jednotka je navržena jako modulární systém. Přidávat se k ní mohou současně až dvě digitální radarové antény nebo digitální kamera se schopností vyhodnocovat video v reálném čase. V současnosti jde podle výrobce o nejvýkonnější systém na trhu ve svém segmentu.
Moderní technologie a bezpečná jízda
Určování polohy u obou zařízení probíhá pomocí všech hlavních satelitních systémů, jako jsou GPS, GLONASS a Galileo. Společnost RADAGO vyvinula vlastní API standard a mapový editor, který shromažďuje GPS data z několika ověřených zdrojů. „Pomocí této technologie jsme schopni efektivně vyhodnocovat a ověřovat správnost každého záznamu, což zajišťuje přesné hlášení aktuálních radarových systémů a rizikových míst. Řidičům to poskytuje maximální spolehlivost a aktuálnost dat pro bezpečnou jízdu po celé Evropě,“ vysvětluje Martin Rašpl z RADAGO.
Oba modely detektorů jsou uzpůsobeny pro pravidelnou aktualizaci databáze a pomocí nového firmwaru také pro budoucí rozvoj. Vyvíjeny byly plně v Česku a na jejich výrobě se podílejí i čeští dodavatelé.
Použití radarových detektorů v ČR a EU
V současné době není použití přenosných ani pevných radarových detektorů v České republice omezeno žádným zákonem. Tato zařízení slouží pouze k detekci, tedy k upozornění na radarová zařízení měřící rychlost projíždějícího vozu. Zákon o provozu na pozemních komunikacích zakazuje pouze použití aktivních prostředků, které mohou rušit nebo jinak omezovat činnost radarů.
Legislativa napříč zeměmi EU není v současnosti jednotná. Proto je vhodné předem zjistit, jak je použití radarových detektorů upraveno v jednotlivých státech. „Radarové detektory RADAGO však dokážou pomocí své aktualizované databáze a moderních technologií bezpečně detekovat a vyhodnocovat riziková místa a radarové systémy po celé Evropě,“ doplňuje Martin Rašpl.
Technologie a specifikace RADAGO GO!
- Implementace evropských radarů: Multaradar, Gatso, Dahua, Redflex
- Detekce laserových radarů: Ultralyte, ProLaser, Jenoptik Traffistar 350, Victronic Poliscan
- DSP (Digital Signal Processing) analysis system
- Microwave PLL technology
- Pemt FET microwave mixer technology
- Bluetooth a mobilní aplikace
- Délka x šířka x výška.: 10,6 cm x 6,8 cm x 2,7 cm
- Hmotnost: 127 g
- Cena: 18 888 Kč
Technologie a specifikace RADAGO BUCELL
- Procesor: MX6 DUAL 1 GHz
- Operační systém: Linux TOLLANA, připravený pro AI
- Paměť: 256 MB RAM, 8 GB eMMC
- Připojení až 2 digitálních radarových antén (RADAGO RA*)
- Lokalizační systémy: GPS, GLONASS, Galileo
- Délka x šířka x výška.: 12,4 cm x 8,4 cm x 4 cm
- Cena (základní jednotka): 48 400 Kč
Takže podle infa o tom, jaké radary umí změřit, je tento radar v ČR i SK zcela na prd!!! :-)
Proč česká společnost vyvíjí něco co je v celé evropě a drtivé části civilizovaného světa zakázané a protizákonné???
Za mne – všechny tyhle klumpíky jsou k ničemu. Stačí respektovat pravidla.
A řve na Tebe Sygic, že za tebou jedou policajti v měřícím autě?
Z Vašeho příspěvku dedukuji, že ještě nejste vybouřený :) kde jsou radary nebo jedou čerti a měří, mě už vůbec nezajímá… asi trochu zpomaluji provoz :))
Zdravím, používám antiradar už 20let, začal jsem Čínskou Kobrou ( šrot ).
Potom pár antiradarů Beltronics a nakonec Escort ( dodnes ) a na ten nabízený Radago nemá. Bude to levná nebo naceněná reprodukce.
Dobrý den, můžu vědět v čem konkrétně RADAGO na Escort nemá? Můj názor je opačný, právě ve všech směrech je jinde 😉
Radarovy detektor pouzivam uz asi 20 let a nedam na nej dopustit. Vystridal jsem nekolik znacek jako Beltronics, Valentine One a naposledy Genevo. Musim uznat, ze to Radago vypada moc dobre a ze u toho premysleli. Apka se urcite bude hodit v dnesni dobe a podle webu by kamera u pevne sady mela umet cist znacky policejnich aut a to je teda bomba! Doufal jsem, ze nekdo neco takoveho vymysli…:-)
Jako první český výrobce ….??? Nebyl lídr v oblasti doposud Genevo ?
Co si zaplatíš to napíšou 😂
Dobrý večer, nejsem v obraze, k jaké že bezpečné jízdě to přispívá ? Sygic na mě každých 5 metrů řve – před vámi je rychlostní kamera, že sotva lezu :) a to jako budou ječet zařízení dvě ? Nebo jak to je ? S pozdravem, P.