Can-Am Maverick X RS Turbo a Max X RX Turbo: čtyřkolky podle Kena Blocka – foto

Autor: Jan Karlík - 11. 5. 2016


Side-by-side čtyřkolky od kanadské firmy Can-Am se dočkaly vylepšeného kabátku od svého ambasadora, Kena Blocka. První výsledky vzájemné spolupráce driftera a koncermu BRP, který Can-Am vlastní, jsou na světě.

Ken Block Can-Am side-by-side 1

První z dvojice je dvoumístný Can-Am Maverick X RS Turbo, který používá přeplňovaný dvouválec Rotax o objemu 936 cm3. Maximální výkon je úctyhodných 131 koní/96 kW, který prostřednictvím bezestupňové převodovky CVT míří na zadní nebo na všechna čtyři kola. Čtyřkolka s rozvorem náprav 2 235 mm a celkovou délkou 3 025 mm má suchou hmotnost 634,6 kg. To zní jako slušná zábava za volantem, ne?

Ken Block a jeho tým oblékli tuto side-by-side čtyřkolku do barev Hoonigan Racing a vybavili vozítko ochranným rámem na přídi. Dále si můžete všimnout přídavných světel, dvojice dveří a spoileru na zadní části. Interiér pak vyniká díky novým zakázkovým sedadlům značky Bear a sportovnímu volantu. Ken také nechal nasadit kola beadlock fifteen52 Turbomac HD.

Větší, čtyřmístná verze Can-Am Maverick Max X RX Turbo je osazena totožným motorem jako výše představená dvoumístná verze. Zvětšil se však rozvor na výsledných 2 985 mm a celková délka je nyní 3 767 mm. Celková hmotnost šla také nahoru a zastavila se na hodnotě 748 kg. Verze RX Turbo se dočkala stejných úprav jako menší bráška. Oproti provedeným změnám si navíc můžete všimnout nosiče jízdních kol.

Jak sami vidíte, změny to nejsou nijak zásadní a je to vlastně taková jedna velká komedie na cílového zákazníka. Za čím stojí Ken Block, to se musí prodávat zkrátka parádně. Výrobce zatím nezveřejnil cenu této edice, s tučným příplatkem však můžete počítat zcela jistě.


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: , , , , , , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru