Letošní červenec je u Bugatti ve znamení dvou poměrně důležitých milníků. V prvé řadě automobilka oznámila, že definitivně uzavírá možnost objednat si model Chiron. Kompletní výrobní kapacita tohoto hypersportu totiž byla naplněna a jen během letošního roku dodá ještě asi 80 aut. Krom toho ale byl dodán vůbec poslední kus Chiron Super Sport 300+, který je z třicetikusové limitované série.
A vůbec poslední zákazník se rozhodně má na co těšit. Vždyť jde o vůz, který překonal rychlost 490,484 km/h a to na testovací trati Ehra-Lessien. Aby také ne, když osmilitrový agregát W16 se čtyřmi turbodmychadly řidiči naservíruje 1578 koní. Aby byl ale vůz použitelný na i pro běžné smrtelníky a pro běžné silnice, byla jeho rychlost elektronicky omezena na 440 km/h. Automobilka zákazníkům k autu nabízela také vnitřní ochranný rám a k němu i možnost odstranění omezovače rychlosti. Samozřejmě za patřičný poplatek. Vzhledem ale k tomu, že cena auta začínala na 3,5 milionech eur, jsou nějaké příplatky jen pakatel.
A co bude dál? Nástupce Bugatti Chiron už je v procesu vzniku, a to ve spolupráci s chorvatskou značkou Rimac. Už teď je jasné, že se novinka nevyhne elektrifikaci, ale stále se mluví o tom, že by nemělo jít o čistokrevný elektromobil. „Nejjednodušší by pro nás bylo, kdybychom vzali model Rimac Nevera, dali na něj logo Bugatti a bylo by hotovo. Ale to se mi nelíbilo. I když jsem fanda elektromobility, Bugatti musí svým zákazníkům stále nabízet i spalovací motory,“ řekl před časem Mate Rimac.