Po dvou letech od zahájení prodeje si BMW i3 po celém světě vytvořilo postavení výjimečného elektromobilu. Například v Německu je každé čtvrté elektřinou poháněné vozidlo právě BMW i3, v celosvětovém měřítku připadne na každých deset prodaných elektromobilů jedno BMW i3. Od listopadu 2013, kdy se BMW i3 začalo prodávat, je třetím nejpopulárnějším elektromobilem světa. Nejdůležitějším trhem pro pětidveřové BMW i3 jsou USA, kde mu patří taktéž třetí příčka v prodejích elektromobilů. Na norském trhu je v letošním roce BMW i3 dokonce nejprodávanějším vozem BMW vůbec. Všechny tyto údaje platí do konce 3. čtvrtletí 2015.
BMW i3 je navrženo tak, aby maximálně vyhovělo nejen požadavkům svých zákazníků, ale také legislativním nárokům v zemích, kde je na trhu. Díky tomu se prodává například v Číně bez doplňkových daní a současně se vyhýbá místním obtížím se získáváním registračních značek. Pro japonský trh vznikla speciální, na míru vyvinutá verze se sníženou výškou, která je vhodná do tamních parkovacích míst.
BMW i3 je nyní k dispozici ve 49 zemích, což znamená, že úvodní fáze uvádění na trh je dokončena. Bude následovat už pouze vstup na menší trhy.
Jedním ze základních pilířů úspěchu BMW i3 je skutečnost, že jako jediný elektromobil může být vybaveno doplňkovým prodlužovačem dojezdu. Zejména pro zákazníky, kteří mají stále obavy z omezeného dojezdu elektřinou poháněných vozů, je doplňkový spalovací motor zásadním argumentem pro volbu BMW i3.
Rozhodnutím o stavbě zcela nové architektury, určené přímo pro elektřinou poháněné vozidlo, s nosnou strukturou z uhlíkových kompozitů a technologií BMW eDrive pro hnací systémy se BMW Group posunula do pozice jasné technologické jedničky na poli individuální mobility. Oba modely značky BMW i, tedy BMW i3 jako čistě elektrický vůz pro městské oblasti a pokrokový plug-in hybridní sportovní vůz BMW i8 navržený pro radost z jízdy, jsou vyrobené tak, aby z nich byl jasně patrný prémiový charakter, ale současně také odpovědný přístup k životnímu prostředí v podobě používání vhodných materiálů a při výrobě. Tento přístup a strategie spolu se samotnými vlastnostmi obou produktů pomohly značce BMW i zajistit, že je od svého zavedení nejvíce oceňovanou značkou v automobilovém průmyslu.
BMW i3 je vůz, jenž vychází vstříc nárokům zákazníků, kteří hledají přístup spočívající v ochraně přírody a současně požadují jízdní projev a charakter, jež nepostrádají výrazný emotivní náboj. Zásluhou svého progresivního designu, inteligentní lehké konstrukce, pokrokových technologií hnacích systémů a vyspělých komunikačních systémů BMW i3 ukazuje, že lokálně bezemisní doprava může být fascinujícím zážitkem, který otevírá nabídku BMW Group pro zcela nové skupiny zákazníků.
U více než 80 procent zákazníků BMW i3 jde o jejich vůbec první vůz od BMW Group.
Flexibilní výrobní linka BMW i3 v Lipsku aktuálně produkuje 100 vozů denně, k nimž se připojuje dalších 20 plug-in hybridních sportovních vozů BMW i8. Tím se pokrývá neustále se zvyšující poptávka po obou modelech.
Úspěch modelů BMW i je jasným ukazatelem zvyšujícího se zájmu lidí o odpovědné způsoby individuální dopravy. Současně přispívá také k rychlejšímu vývoji potřebné infrastruktury. Větší penetrace elektřinou poháněných a plug-in hybridních vozů totiž nezávisí pouze na atraktivitě samotných automobilů, ale také na rozšiřování počtu veřejných nabíjecích stanic a související infrastruktury. Mezi pozitivní příklady toho, jak lze elektromobilitu podpořit pomocí infrastruktury, patří Norsko a Nizozemsko.
BMW i uvedlo na trh mnoho inovativních služeb, které zlepšují prostředí v městských oblastech. Jedním z těchto příkladů je implementace BMW i3 do systému sdílení automobilů DriveNow. Již nyní je do této služby v Německu zahrnuto 100 vozů BMW i3 a dalších 300 jich přibude na konci roku. Tyto automobily umožní, aby mnoho lidí získalo s tímto druhem automobilů své první zkušenosti a zjistilo, jak vypadá prémiová, čistě elektrická mobilita. V září 2015 služba DriveNow představila svoji největší flotilu vozů BMW i3, čítající 400 vozů, v dánském hlavním městě Kodani. Koncem roku 2015 bude podíl elektřinou poháněných vozů ve službě DriveNow, která patří do BMW Group, činit přibližně 20 %.
Je jasně patrné, že BMW i přináší mnoho inovací také do dalších součástí BMW Group. Rozsáhlá aplikace technologií do hlavní značky BMW zajišťuje snížení spotřeby paliva a produkci emisí také pro její aktuální i budoucí modely. Po modelu BMW X5 eDrive40e se technologie BMW eDrive, vyvinutá původně pro modely BMW i, objevuje rovněž v dalších modelech BMW řady 3, BMW řady 2 Active Tourer a BMW řady 7, které vstoupí na trh v roce 2016. Všechny verze nového BMW řady 7 disponují technologií Carbon Core, používající v nosné struktuře vozů uhlíkové kompozity, jejichž výrobní metody, které jsou ve světovém měřítku unikátní, vyvinulo právě BMW i.