Mercedes-Benz C 63 AMG: nový rváč je tu!

Autor: Jan Karlík - 24. 9. 2014


Vedle úžasného dua BMW M3/M4 se konečně postavil plnohodnotný soupeř! A my z něj máme velkou radost. Inženýři z Affalterbachu si vzali do parády zástupce střední třídy, Mercedes-Benz třídy C, a máme tu novou generaci vozu C 63 AMG. Bohužel si musíme zvykat, že číselné označení, de facto u všech automobilek, už neodkazuje na objem motoru, a tak i zde se setkáváme s výměnou úžasného atmosférického osmiválce 6,2 litru, za zcela nový čtyřlitrový vidlicový osmiválec bi-turbo s označením M178, který se objeví také v modelu AMG GT. Ale pořád je to alespoň osmiválec. Hurá! :)

Nový motor dává v základní verzi k dispozici 350 kW/475 koní a 650 Nm. V kombinaci se sedmistupňovou převodovkou AMG Speedshift vystřelí tento sedan na stovku za 4,2 s a v rozletu ho utne až omezovač nastavený na 250 km/h. Po vzoru GT se i zde objevuje ostřejší verze S, která disponuje parametry 375 kW/510 koní, stovku dá za 4,1 s, maximální rychlost se nemění. „Esko“ má na rozdíl od základní verze elektronicky řízený zadní diferenciál, který u takového objemu výkonu nebude určitě k zahození.Výkon jde na zadní kola přes sedmistupňový automat Speedshift MCT. Hmotnost vozu je 1640 kg.

Nové C 63 AMG dostává adaptivní podvozek AMG Ride Control s možností nastavení jednoho ze tří režimů. Kotouče vpředu mají průměr 360 mm, kotouče vzadu pak 330mm. V současné době to jsou jediné informace, které vám můžeme nabídnout. Premiéra nového ostrého céčka bude v nadacházející Paříži, poté přineseme kompletní informace.

Závěrem ještě jedna úplně nová informace. Nové C63 AMG bude k dispozici i ve verzi Kombi hned ze začátku prodeje.

 


TIP: Spočítejte si nejvýhodnější autopojištění

Kalkulačka: povinné ručení a havarijní pojištění


Štítky: , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru