McLaren 570GT by MSO Concept: z trochu jiného soudku

Autor: Jan Karlík - 19. 8. 2016


Letošní výstava Pebble Beach Concours d’Elegance bude pro McLaren důležitá. První exponát pro ostré okruhové borce jsme vám již představili. Jenže McLaren 570GT by MSO Concept je z úplně opačného spektra nabídky. Speciální divize MSO chce přitáhnout pozornost zákazníků k vozům pro každodenní použití – k řadě Sports Series.

McLaren 570GT by MSO Concept 1

A diametrálně odlišný není pouze kvůli svému zařazení v nabídce značky, ale zejména kvůli provedeným úpravám. McLaren Special Operations se v tomto případě podívali jak na exteriér, tak interiér. V případě karoserie došlo na použití vysoce perleťového bílého laku v kombinaci s prvky v pianové černi. Další úpravou je nová panoramatická střecha vozu, které používá elektrochromatickou technologii. To znamená, že můžete regulovat průtok světelných paprsků V případě potřeby je tu možnost úplně ztmavení. A to postupně v pěti různých krocích. Zevnějšek vozu ozvláštňuje také prvek, díky kterému uslyšíte 570GT už z velké vzdálenosti. Je to nový titanový výfukový systém, při jehož vývoji a konstrukci byly využity zkušenosti s výfuky pro model 675LT. To přineslo nejen lepší zvuk, ale také o 30% nižší hmotnost v porovnání s provedením z nerezové oceli.

V interiéru vozu pak najdete také vkusnou kombinaci hnědého koženého čalounění a uhlíkových vláken s výraznou strukturou na dveřích, palubní desce a dalších částech interiéru. Audiofilové si přijdou na své díky instalaci nového audiosystému z dílny společnosti Bowers and Wilkins. Ten disponuje dvanácti reproduktory a výkonem přes 1 000 W.

A protože 570GT by MSO je cílena především na náročnou klientelu a ne na lamače okruhových rekordů, v motorovém prostoru se žádné změny neodehrály. To znamená, že o pohon McLarenu se stará starý známý 3,8litrový osmiválec, který je dopovaný dvojicí turbodmychadel. Maximální výkon tohoto motoru je 570 koní (419 kW) a točivý moment 600 Nm. Tohle všechno putuje na kola zadní nápravy prostřednictvím sedmistupňové dvouspojkové převodovky.

Štítky: , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru