Většina tuningových firem upravuje svá auta tak, aby upoutávala pozornost svým zevnějškem nebo úpravami motorů, které rvou pneumatiky po milimetrech… Kalifornský úpravce Becker Auto Design šel v případě svého Cadilacu Escalade trochu jiným směrem. Prostě si řekli: „Dejme našim zákazníkům do auta rotoped“. :-)
Tento upravený model byste zvenčí těžko rozeznali od neupraveného dlouhého Cadilacu Escalade. Snad jediné dvě věci by mohly napovídat: jiná mřížka chladiče a 22″ litá kola, to si ovšem může namontovat kde kdo doma v garáži.
V čem je tedy rozdíl? Přeci v interiéru! Becker většinu úprav zakomponoval za B-sloupek. Úpravce začal dvěma luxusními křesly, za která by se člověk nestyděl ani v luxusním obýváku. Samozřejmě, když už sedíme v obýváku, nemohou chybět ani dřevěné odkládací stolky, kvalitní audio systém a samozřejmě 32″ LCD televizor oddělující prostor pro pasažéry od řidiče. A abyste se cítili více jako v doma a neustále nenaráželi hlavou do stropu, Becker zvýšil strop o plných 10 cm!
Přesto všechno by vám v Escaladu chyběla extravagance? Becker Auto Design pak nabízí další luxusní křesla směřující dozadu, přední a zadní kamery, zvuk surround (běžně k dispozici v kinech), počítač spolu s Wi-Fi internetem, nakonec si můžete přiobjednat i rotoped. Ano, správně, rotoped. Proč? Je to jednoduché! Pokud máte spoustu peněz, pak zní otázka: Proč ne? :-) Navíc pokud se nebudete cítit dostatečně bezpečně, může být váš Escallde dokonce i neprůstřelný. V této úpravě pak bezpečně odolá i střelbě z útočné pušky!
Kolik pak takováhle legrace stojí? To se u Becker Auto Design nezmínili. Jetý, neupravený Cadilacu Escalade ESV stojí okolo 2 000 000 Kč, pak přidejte porci extravagance a představivosti a cena by se pomalu mohla rýsovat.
[nggallery id=1184]
-TJ-
I tohle je tuning: Donk style
I tohle je tuning: Rat Rod Ford ’49
I tohle je tuning: Bosozoku Style
I tohle je tuning: Z manažerské limuzíny před zraky diváků uřízl střechu – video
I tohle je tuning: Rozšlápnuté Suzuki Alto – video
I tohle je tuning: Subaru Impreza, Audi nebo BMW?
I tohle je tuning: Metrová řadící páka ve Viperu – video
I tohle je tuning: Chrom, chrom, všude chrom! A 32″ kola… – foto + video