Společnost Pogea Racing je německý úpravce, který nechce zapadnout do davu těch všech ostatních. Podívali se na zoubek Chevroletu Corvette z roku 1959.
Podvozek tohoto náročného projektu se skládá z trubek rámu, který byl vyroben ve spolupráci se světoznámou společností Foose Design z USA, a je osazen výškově stavitelným podvozkem, velmi moderní technikou pohonu a brzdovými systémy.
Motor je Corvette LS3, který můžeme nalézt v současném Chevroletu Corvette modelového roku 2011. Pokud by vám výkon sériového modelu nestačil, pak vám v Pogea Racing mohou naisntalovat vstřiky z motoru LS7, jiný vzduchový filtr, zbrusu nové laděné výfukové potrubí Edelbrock z nerezové oceli a další „vychytávky“. Výkon takto upraveného motoru se vyšplhá až na 485 koňských sil a 585 Nm. Výkon se přenáší na zadní kola přes manuální pětistupňovou převodovku s keramickou spojkou a samosvorným diferenciálem Dana 44. S těmito úpravami Corvette zrychlí z 0 na 100km/h za pouhých 3,9 sekundy a dosahuje nejvyšší rychlosti 288 km/h. To jsou hodně slušné hodnoty!
Sportovní brzdový systém byl převzat z Corvette LS5 a skládá se z brzdových kotoučů s vnitřním chlazením ovelikosti 330 mm vpředu s šestipístkovými třmeny a 300 mm vzadu se čtyřpístkovými třmeny. Brzdy jsou schovány za třídílnými koly Pogea Racing o velikosti 9.5 x 18 vpředu a 12 x 19 na zadní nápravě. Disky jsou obuty do pneumatik Bridgestone Potenza 265/40 R18, resp. 305/30 R19.
Kompletní lakování se provádí v originálních barvách Ferrari – barvy Rosso a Bianco. Červená a bílá také dominují interiéru vozidla, kde se objevuje kombinace koberce a hladké kůže. Auto budete ovládat sportovním volantem Vallelunga s plochým dolním okrajem z nových sedadel Cobra. A aby na palubě panovala ještě přátelštější atmosféra, dodatečně byla namontována klimatizace a sound systém Alpine.
[nggallery id=340]
Zdroj: GTSpirit.com/-PS-