Agentura Mark BBDO natočila reklamu na systém ozvučení ve vozech Mercedes-Benz s Českým národním symfonickým orchestrem (ČNSO).
Mercedes-Benz Česká republika spouští další vlnu kampaně, která mění vnímání značky Mercedes-Benz. „Většina lidí vidí za značkou špičkovou techniku a prémiové vozy. Touto kampaní ale chceme dokázat, že uvnitř vozů Mercedes-Benz se skrývá mnohem více.“, říká k tomu Radovan Chrz, marketingový manažer značky. „Mercedes je aktivní v mnoha oblastech a jednou z nich je kultura. Sponzorujeme ČNSO a proto bylo přirozené spojit toto špičkové hudební těleso a naše aktivity v kulturní oblasti se zvukovým výkonem našich vozů“, dodává.
Agentura Mark BBDO na základě tohoto spojení přišla s nápadem uspořádat koncert ČNSO ve vozech Mercedes-Benz. 13. srpna brzy ráno se zaplnilo Hradčanské náměstí v Praze hudebníky s jejich nástroji, vozy Mercedes-Benz a tóny skladby Wolfganga Amadea Mozarta. Orchestr řídil přímo z vozu SLS AMG světoznámý český dirigent, držitel Řádu britského impéria, pan Libor Pešek.
Jak to celé dopadlo, se podívejte na přiloženém videu.
Tisková zpráva/-PS-