Pokud koukáte nevěřícně na fotky tohoto auta, pak vězte, že jde původně o Audi R8 GT, které bylo přestavěno na PPI Razor GTR R8. Auto má kompletní karbonovou karoserii. Ano, blatníky, kapota střecha i všechno ostatní je z pravého karbonu, a díky tomu skelet váží pouhých 600 kg! Celková úspora hmotnosti je kolem 250 Kg. Sériové auto váží 1 625 kg.
Pod kapotou bije atmosféricky plněný motor V10, který v základu nabízí více než 600 koní a 565 Nm. To ale majiteli bylo málo. :) Na motoru nechal provést několik úprav, které zvedly výkon na 715 koní. Se sníženou hmotností a zvýšeným výkonem zvládne tohle monstrum sprint z 0 na 100 km/h za pouhé 3,2 sekundy a zastaví se až na 335 km/h. K tomu, aby toho auto bylo schopno dosáhnout, musela být upravena také automatická převodovka R-tronic.
Zvenku auto poznáte na první pohled podle karbonového kabátu, exkluzivních kol ADV.1 a stylového střešního boxu… :) A proč, že ten střešní box? Majitelem auta je opravdový profík v alpském lyžování Jon Olsson, takže své „nářadí“ musí mít vždy při sobě…
[nggallery id=623]
-PS-