SEAT konečně zakončil facelift celé rodiny modelu Ibiza, do které chyběla už jen vrcholná verze Cupra. Ta se dnes představila na autosalonu v Pekingu.
Pohonné ústrojí zůstane stejné, tedy benzínová 1,4 TSI s přeplňováním turbem i kompresorem, jenž svému řidiči poskytuje výkon 132 kW/180 koní. Motor bude opět spojen s automatickou převodovkou DSG pohánějící přední kola, kterým bude s přenosem síly na silnici pomáhat elektronická „uzávěrka“ diferenciálu XDS.
Vzhled je tradičně nejdravější ze všech modelů a zahrnuje přední světla s LED denní svícením, agresivnější nárazníky, velká 17″ kola a pod nimi se skrývající rozměrné brzdové kotouče a třmeny. Na první pohled je model Cupra od všech ostatních rozeznatelný (samozřejmě kromě nápisů) podle lesklých černých krytů vnějších zpětných zrcátek (FR má stříbrné, Reference plastové a Style+Sport lakované).
V interiéru se můžete usadit do sportovních sedadel, užívat si hlasitého audiosystému a hrát si s přenosným multimediálním systémem. Ten v sobě ukrývá navigaci, integrovaný palubní počítač a některé další údaje o vozidle a podobně. Toto řešení známe již z nejmenších modelů koncernu Volkswagen: Up!, Mii a Citigo.
[nggallery id=708]
Jak se vám nový SEAT Ibiza Cupra líbí?
-PS-