Opel Insignia GSi se právě ve výstavní premiéře představuje na probíhajícím autosalonu ve Frankfurtu. Informace o autě už nám ale Opel prozradil dříve a tak víme, že na okruhu Nürburgring je nové GSi rychlejší než předchozí generace OPC.
O pohon tohoto nového rychlého Opelu, který trojicí písmen GSi odkazuje na dříve velmi úspěšné rychlé modely Astra GSi, Kadett GSi a podobné, se stará přeplňovaný zážehový čtyřválec. Z dvoulitrového objemu poskytuje výkon 191 kW/260 koní a točivý moment vrcholí 400 Nm.
Insignia GSi dostala také upravený podvozek, který je díky kratším pružinám a sportovním tlumičům o 10 milimetrů nižší a zároveň tužší. Přepracované bylo také řízení, které má jiný a proměnlivý převod. Řidič se může také spolehnout na nové, větší brzdy. Na přední nápravě se totiž čtyřpístkové třmeny Brembo zakusují do kotoučů s průměrem 345 milimetrů.
Volker Strycek, ředitel sportovní divize automobilky Opel říká: „Nová Insignia GSi je na tzv. Severní smyčce okruhu Nürburgring zřetelně rychlejší než výkonnější Insignia OPC předchozí generace.“ Jedním z důvodů je také fakt, že Insignia GSi je o 160 kilogramů lehčí než porovnatelná Insignia OPC 2.8 V6 Turbo předchozí generace.