Volvo S90 Ambience Concept

Volvo S90 Ambience Concept: vůz, se kterým budete propojeni všemi smysly

Autor: Tisková zpráva - 24. 4. 2018


Volvo S90 Ambience Concept jako první v automobilovém průmyslu nabídne synchronizaci vizuálního zážitku, hudebního doprovodu a vůně, s níž se změní definice automobilového luxusu.

Tento koncept si veřejnost může vůbec poprvé prohlédnout na autosalonu v Pekingu. Vůz vychází z vrcholné varianty třímístné manažerské limuzíny Volvo S90 Excellence, přičemž se soustředí především na cestující sedící na zadních sedadlech, kteří využívají služeb šoféra.

Cestující si mohou prostřednictvím intuitivní aplikace v chytrém telefonu vybrat jedno z vizuálních témat, které je synchronizované s hudebním doprovodem a s vůní.

„Náš Ambience Concept mění definici luxusu tím, že jde v možnosti individualizace prostředí ve voze za hranici výběru materiálů a umožňuje v kabině vytvořit atmosféru napojenou na vaše smysly,“ uvedl Robin Page, ředitel pro design ve společnosti Volvo Cars. „Design má vliv na to, jak se lidé uvnitř vozu cítí, a tím pádem lze jeho prostřednictvím ovlivnit jejich náladu a navodit jim dobrou pohodu.“

Prémiová automobilka Volvo Cars dnes představuje Volvo S90 Ambience Concept, které jako první v automobilovém průmyslu nabídne synchronizaci vizuálního zážitku, hudebního doprovodu a vůně, s níž se změní definice automobilového luxusu.

Volvo S90 Ambience Concept, které si veřejnost může vůbec poprvé prohlédnout na autosalonu v Pekingu, vychází z vrcholné varianty třímístné manažerské limuzíny Volvo S90 Excellence, přičemž se soustředí především na cestující sedící na zadních sedadlech, kteří využívají služeb šoféra.

Cestující si mohou prostřednictvím intuitivní aplikace v chytrém telefonu vybrat jedno z vizuálních témat, které je synchronizované s hudebním doprovodem a s vůní.

„Náš Ambience Concept mění definici luxusu tím, že jde v možnosti individualizace prostředí ve voze za hranici výběru materiálů a umožňuje v kabině vytvořit atmosféru napojenou na vaše smysly,“ uvedl Robin Page, ředitel pro design ve společnosti Volvo Cars. „Design má vliv na to, jak se lidé uvnitř vozu cítí, a tím pádem lze jeho prostřednictvím ovlivnit jejich náladu a navodit jim dobrou pohodu.“

Štítky: , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru