Subaru v Japonsku velmi zvláštně slaví výročí STI

Autor: Anina Russová - 13. 12. 2018


Subaru u nás v redakci milujeme. To už jste si ale asi všimli. Zažili jsme s ním mnohé od výletů mimo asfalt až po ostrou jízdu na okruhu Nürburgring. Často se na tuhle japonskou značku ale zlobíme, protože ta opravdu zajímavá auta vyrábí jen pro svůj domací, tedy japonský trh. A to je velká škoda! I v Evropě by se jistě našla celá řada těch, kteří by pro všechny ty limitované edice byli schopni i vraždit.

Bohužel ale máme smůlu a vzhledem k tomu, že Subaru v Evropě prodá přibližně 4 % svého celosvětového objemu, není se vlastně až tak čemu divit. Tentokrát máme ale od Subaru úplně jiné novinky. Hodně netradiční novinky. Subaru letos slaví 30 let Subaru Tecnica International (STI) a uznejte sami, že jen málo jiných zkratek nahání husí kůži tolik jako tahle tři písmenka. STI je rallye, rychlost, síla a pořádná porce odvahy. Na tom se asi shodneme. A jak byste takové výročí slavili vy? Další limitovanou edici? Speciální kolekcí oblečení připomínající úspěchy STI na světových soutěžích?

To by asi byla moc nuda, protože Subaru v Japonsku na oslavu představilo velmi speciálního… plyšového medvídka. A ještě kari. Moc tomu sice nerozumíme, ale to bude tím kulturním rozdílem mezi Evropou a Japonskem.

Nutno říct, že medvídek je ve stylu STI, ale ještě vám musíme vysvětlit, jak je to s tím kari a proč má plyšák v ruce lžičku. Subaru tvrdí, že právě toto kari, jehož nabízí hned pětici druhů, je zdrojem síly pro STI. Tuhle sílu chce STI předat také zákazníkům a fanouškům.

No, stále nám to hlava nebere. Vtipné je, že Subaru k tomu medvídkovi a původně indickému pokrmu připravilo i pamětní trička s nápisem „CURRY IS POWER“. 😊 No, oslavy zjevně můžou mít různé podoby… Trička, medvěda i pokrm můžete koupit zde.

Štítky: , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru