2019-aston-martin-vantage-startech-tuning- (2)

Startech představil Aston Martin Vantage. Úprava vyjde na 600 tisíc

Autor: Pavel Srp - 1. 9. 2019


Velmi známý úpravce Startech ukázal fotky a zveřejnil několik informací o svém nejnovějším projektu postaveném na základech Aston Martinu Vantage. Pokud takové auto chcete, kupte si ho a připravte si dalších více než 23 tisíc eur, které stojí úprava. 

Nový Aston Martin Vantage byl představen na autosalonu v Ženevě a teď, o necelého půl roku později tu máme docela povedenou úpravu. Startech, který ji má na svědomí, se podíval nejen na design, ale i na pohonné ústrojí. A obojí vypadá po úpravě opravdu zajímavě.

Z pohledu úpravy designu to není nic zásadního, spíše o decentní prvky, které vzhled přiostří. Jde zejména o přepracovanou masku chladiče, společně s příčkami i otvory pro přívod vzduchu, vše vyrobené z karbonu. Za to si úpravce účtuje 2677,50 eur. Z karbonu jsou i výdechy v předních blatnících, které vás vyjdou na 1808,80 €, a pořídit můžete i zadní difuzor – samozřejmě také z karbonu – za 2201,50 eur.

Tím samozřejmě ceník zdaleka nekončí, protože obsahuje i karbonové kryty vnějších zpětných zrcátek, které stojí 1188,81 liber. Hodně zajímavou položkou je i integrované mlhové a couvací světlo v zadním difuzoru, za nějž vám ve Startechu naúčtují 1999,20 eur. 

2019-aston-martin-vantage-startech-tuning- (4)

O kompletní úpravu by nešlo bez pořádných kol a i na to má samozřejmě Startech odpověď. V nabídce má pro Aston Martin Vantage dvě varianty. V obou případech jde o disky Monostar M. V případě první varianty jsou to kola s rozměry 11,5×21 palců, v tom druhém „jen“ 9×21 palců. Zaplatíte za ně 1404,20 eur za jeden disk, respektive 1178,10 eur za jeden disk v případě 9palcových.

Pokud nejste na design, pak vás budou asi zajímat více spíše následující řádky, protože Startech vylepšil pohonné ústrojí. Za svých 7497 eur dostanete balíček nazvaný jako ‚PowerXtra SP600‘, který vznikl ve spolupráci se společností Brabus.

Ten zahrnuje zvýšení výkonu 4.0litrového motoru V8 s přeplňováním twin-turbo. Jeho sériové výkony 375 kW/510 koní a 685 Nm vzrostly na 441 kW/600 koní a 800 Nm. Zrychlení z 0 na 100 km/h kleslo o 0.2 sekundy, takže se odehraje za pouhých 3,4 sekundy. Maximální rychlost zůstala beze změny a činí 314 km/h.

A konečně, abyste si motor také pořádně užili, můžete si pořídit i upravený výfuk, za který zaplatíte 4284 eur.

Auto tak, jak ho vidíte na fotkách, má všechny výše zmíněné úpravy. Jde o balíček v celkové hodnotě 23 061,01 eur, tedy 600 tisíc korun!

Štítky: , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru