ŠKODA ukazuje designovou skicu přepracovaného modelu SUPERB

Autor: Tisková zpráva - 7. 5. 2019


ŠKODA zveřejňuje designovou skicu s prvními detaily své modernizované vlajkové lodi SUPERB. Světová premiéra přepracované modelové řady SUPERB proběhne v květnu v rámci Mistrovství světa IIHF 2019 ve slovenské metropoli Bratislavě. ŠKODA je hlavním sponzorem MS už od roku 1993, tedy po sedmadvacáté v řadě, a tuto mezinárodní událost nyní poprvé využije i pro prezentaci nového modelu.

Designová skica nově provedeného vozu ŠKODA SUPERB ukazuje ostře vykreslené přední světlomety, mlhové světlomety s výraznou lištou a pro vozy značky ŠKODA typickou masku chladiče. Poprvé u modelu SUPERB zdobí záď namísto loga nápis ŠKODA. Vlajková loď modelové palety značky ŠKODA SUPERB, jehož historie sahá až do 30. let minulého století, nabízí nejnovější inovace technologií, funkčnosti a designu značky. Modernizovaný špičkový model potvrzuje ambici značky ŠKODA nabízet vozy nejvyšší kvality, disponující vynikající nabídkou prostoru a četnými prvky výbavy, obvyklými pro vozy vyšších tříd.

Test Škoda Superb V6 3,6 FSI Laurin&Klement: Milionový pohodář + video

Špičkový model s dlouhou historií Historie modelu SUPERB, vlajkové lodi značky ŠKODA, začala už v roce 1934 ve výrobním závodě v Mladé Boleslavi původní generací modelu SUPERB. V roce 1947 byl vyroben model SUPERB v závodě Kvasiny jako vůbec první vůz. Latinské slovo „superbus“ znamená skvělý, excelentní nebo vynikající. Na tyto vlastnosti od roku 2001, tedy po více než padesátileté přestávce této modelové řady, plynule navazuje moderní ŠKODA SUPERB. Tento model je mezitím na trhu již ve své třetí generaci a je oblíben u rodin a stejně tak u firemních zákazníků jako komfortní služební či fleetový vůz. V dubnu 2017 překonala vlajková loď značky ŠKODA hranici jednoho milionu vyrobených kusů. 

Rekordně dlouho na pozici hlavního sponzora

Kako dynamický, fascinující a sympatický sport se lední hokej k české automobilce ideálně hodí a je vedle cyklistiky důležitým pilířem sponzorské strategie značky ŠKODA: Automobilka je oficiálním partnerem a oficiálním poskytovatelem sponzorských vozů IIHF Mistrovství světa v ledním hokeji už od roku 1993. Již v roce 1992 při finále MS v Praze a v Bratislavě byla ŠKODA oficiálním vozem šampionátu. Světovou premiérou vozu v rámci mistrovství světa se nyní ve slovenské metropoli kruh uzavírá. ŠKODA jako hlavní sponzor MS v ledním hokeji vstupuje do 27. sezóny, což je nejdelší působení hlavního sponzora v celé historii sportovních mistrovství světa.

Štítky: , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru