Řidiči Tesly za jízdy upadl nárazník. Podle servisu to není vada, ale Boží akt

Autor: Anina Russová - Zdroj a foto: Carscoops - 16. 7. 2020


Když si koupíte nové auto a během pár týdnů vám z něj za jízdy upadne nárazník, nejspíš to budete chtít vyřešit na náklady prodejce a to v rámci záruky. Jenomže ne všude je takový postup normální, což dokazuje příběh Logana Derouanna a jeho Tesly Model 3.

Magazín Carscoops.com si s Derouannem popovídal a zjistil od něj to, jak opravdu fungují někteří prodejci Tesel. Vše začalo jízdou v dešti, ale nešlo prý o žádné extrémní počasí. Řidič dokonce výrazně zpomalil, když zjistil, že na silnici leží více vody, než očekával. Ovšem ve chvíli, kdy projel ne až zase tak velkou louží, se mu z auta z ničeho nic utrhl zadní nárazník. Neupadl úplně, zůstal viset na malém.

Derouanna magazínu Carscoops.com řekl, že zastavil o kousek dál na bezpečném místě a šel se na místo, kde se to stalo, podívat. Nebyl tam žádný výmol, žádná rozbitá silnice a ostatní řidiči místem projížděli bez problému. Bez ohledu na to, co utržení nárazníku způsobilo, Derouanna už na nic nečekal a kontaktoval asistenční službu Tesla Roadside Assistance. Nahlásil problém i místo, kde se nachází a čekal. Když se hodinu nic nedělo, zavolal tam znovu.

Od října budou muset řidiči povinně vytvářet v dopravních zácpách uličku pro záchranné složky a policii

Do telefonu mu řekli, že mu do mailu poslali nabídku s cenami za odtažení. Prodejce, kam mělo být auto odtaženo, totiž odmítal věc řešit jako opravu v záruce. Začalo to vypadat, že se všichni tváří tak, jako by šlo o problém majitele, nikoliv samotného auta. Navíc mu do telefonu řekli, že by bylo dobré auto zakrýt, aby to nikdo neviděl.

Kromě servisu ale vážně pochybili i na samotné asistenční lince. Bylo totiž později odpoledne a tak bylo těžké kohokoliv sehnat. Nikomu už se nechtělo moc pracovat a operátor mu dokonce řekl, že upadlý nárazník byl prostě Boží akt. Tenhle výsměch si ale Derouanna nenechal líbit.

Auto si přes jinou asistenci nechal odtáhnout a dál už vše řešil přes právníka. Ten se spojil s prodejcem, respektive s vedoucím servisu a nejspíš nebyl úplně přátelský, protože pak začalo všechno šlapat jako po drátkách. Šéf servisu se majiteli auta omluvil a slíbil, že se o všechno postarají. Samozřejmě na své náklady.

Štítky: , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru