Renault slaví ve své španělské továrně v Palencii 40leté výročí a 7 milionů vyrobených aut

Autor: Tisková zpráva - 17. 4. 2018


V době, kdy továrna Renault v Palencii slaví 40 let od založení, oslavuje 6. dubna vyrobení 7 000 000. vozidla, které sjelo z montážní linky: vůz Mégane určený pro německý trh. Továrna, která vyrábí Mégane a Kadjar, je součástí programu digitalizace a hodlá stanout v čele průmyslu 4.0.

7 000 000!

Továrna v Palencii ve Španělsku právě oslavila vyrobení sedmimiliontého vozidla od svého otevření v lednu 1978. Vozidlo s tímto emblematickým pořadovým číslem je Mégane, vybavené motorem Energy TCe 130 z továrny Motores ve Valladolidu a automatickou převodovkou. Je určeno jednomu německému klientovi.

„Profesionalita a elán našich pracovníků, kteří jsou neustále ochotni se překonávat, umožňují naší továrně, aby zůstala hlavním zaměstnavatelem v regionu. Rovněž se významně podílejí na výsledcích koncernu Renault a Alliance,“ prohlásil José Martín Vega, ředitel továrny v Palencii.

„Pracuji v této továrně už 10 let. Považuji za odměnu, že jsem se podílel na výrobě sedmimiliontého vozu. Podtrhuje to rovněž úsilí a dovednost generací, které v této továrně pracovaly. Doufám, že se budu moci podílet i na výrobě příštích 7 milionů!“ svěřila se Sandra Fernandez Guardo, montérka.

Vyrobení sedmimiliontého vozidla koresponduje se čtyřicátým výročím španělské továrny. Než bylo dosaženo tohoto rekordního čísla, sjelo za celých 40 let z výrobních linek celkem 13 různých modelů, z toho v 66 % se jedná o jednotlivé generace modelu Mégane.

Ke konci čtyř desetiletí činnosti se továrna stala referencí v rámci koncernu co do kvality, bezpečnosti a konkurenceschopnosti.

„Jsem velice hrdý na to, že jsem se mohl podílet na této významné události pro továrnu v Palencii. Jsem velmi rád, že naše továrna je referencí v rámci koncernu co do konkurenceschopnosti,“ uvedl Luis Martinez Alegre, vedoucí montážního střediska.

Továrna v Palencii je v současné době výhradním světovým výrobcem modelů Mégane, Mégane Grandtour a Mégane R.S., jakož i vozů Kadjar, který se vyrábí výhradně pro Evropu.

V továrně v této době intenzivně probíhá digitalizace se záměrem stanout v čele průmyslu 4.0. Tato fáze se vyznačuje propojenou, aktivní a konkurenceschopnou výrobou, v níž je klient středem pozornosti při každém pracovním úkonu.

Štítky: , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru