2019-renault-megane-rs-trophy-r-rekord-nurburgring- (2)

Renault MEGANE R.S. TROPHY-R je tady. Je to opět nový král Nürburgringu

Autor: Tisková zpráva - 21. 5. 2019


Renault uvádí MEGANE R.S. TROPHY-R, nového zástupce ságy trvající 15 let, který stejně jako jeho předchůdci stanovil nový rekordní čas na Severní smyčce (Nordschleife) Nürburgringu v kategorii produkčních aut s předním pohonem. Je to důkaz vášně Renault Sportu pro soutěžení a výkon.

Ve srovnání s MEGANE R.S. TROPHY používá Nový MEGANE R.S. TROPHY-R stejný motor o výkonu 300 koní, za vyšší rychlost vděčí snížením hmotnosti (až o 130 kg), vyladěné aerodynamice a radikálnějšímu podvozku pro větší stabilitu.

Test Renault Megane R.S. Energy TCe 280

Renault Sport navázal partnerství se slavnými specialisty ve svých oborech: Akrapovič, Brembo, Bridgestone, Öhlins a Sabelt.

MEGANE R.S. TROPHY-R stanovuje nový rekord v hodnotě 07’40’’100 na kolo na Nordschleife (20,600 km) a referenční čas 07’45’’389 na oficiální celé kolo v délce 20,832 km.

Poprvé se ukáže veřejnosti 24. května v Monaku při příležitosti Grand Prix 1 Formule 1 s Danielem Ricciardem a Nico Hülkenbergem za volantem.

Jak velí tradice Renault Sportu, i tato nová generace MEGANE R.S. TROPHY-R nevděčí svým jízdním výkonům jen pouhé síle motoru, ten je zde stejný jako u Megane R.S. TROPHY, který byl představen na začátku roku 2019. MEGANE R.S. TROPHY-R byl vyvinut jako závodní vůz ve velmi krátké době sice málo početným, ale odhodlaným týmem specialistů, kteří se velmi pružně zaměřili na tři klíčové aspekty: maximální redukci hmotnosti (až o 130 kg proti MEGANE R.S. TROPHY bez příplatkové výbavy), přepracování aerodynamiky a radikální vývoj v oblasti náprav.

Král je mrtev, ať žije král

Výsledek je skutečně dechberoucí: 5. dubna 2019, stanovil MEGANE R.S. TROPHY-R nový rekord v kategorii produkčních aut s předním pohonem na Severní smyčce (Nordschleife) okruhu Nürburgring, který je dnes vnímán jako světoznámé zázemí pro testování sportovních výkonů. Tento vůz zajel okruh dlouhý 20,832 km se 73 zatáčkami za 07’45’’389.

Příběh Megane R.S. na slavném „ringu“ trvá více než 10 let. Začal v roce 2008 prvním rekordem v kategorii produkčních vozů s předním pohonem: Megane R.S. R26.R zajel okruh s časem 8’17‘. Tento čas byl rozdrcen o tři roky později, v roce 2011, druhou generací Megane R.S. Trophy v rukou testovacího pilota, Laurenta Hurgona, když zajel okruh za 8’07“97. V roce 2014 padl čas pod 8 minut (7’54“36) s verzí Megane III R.S. Trophy-R. Laurent Hurgon řídil i nejnovější generaci MEGANE R.S. TROPHY-R pro dosažení referenčního času v honbě za rekordy, kdy je stále těžší získat každou sekundu k dobru.

MEGANE R.S. TROPHY-R bude uveden na trh před koncem 2019, jako exkluzivní limitovaná edice v počtu pouze několika set kusů.

2019-renault-megane-rs-trophy-r-rekord-nurburgring-Laurent Hurgon
Renault MEGANE R.S. TROPHY-R a Laurent Hurgon
Štítky: , , , , , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru