2021-BMW_iDrive- (6)

Nová generace BMW hlasového asistentu bude používat technologii Amazon Alexa

Autor: Josef Pelikán - Zdroj a foto: BMW - 4. 10. 2022


Nová generace hlasového asistenta BMW bude využívat technologii Alexa. Na výroční konferenci Amazonu s podtitulem Devices and Services to oznámili Stephan Durach, senior viceprezident pro konektivitu a technický vývoj BMW Group, a Dave Limp, senior viceprezident pro zařízení a služby Amazonu.

„Technologie Alexa umožní ještě přirozenější dialog mezi řidičem a vozem, takže řidiči se budou moci více soustředit na řízení. Digitální zážitek se tak dostane na zcela novou úroveň,“ řekl na konferenci Amazonu Stephan Durach. Dave Limp k tomu dodal: „Tato spolupráce s BMW je skvělým příkladem toho, k čemu byla Alexa Custom Assistant navržena: aby zrychlila a usnadnila firmám vývoj vlastních inteligentních asistentů pro prakticky jakékoli zařízení, aniž by bylo nutné je nákladně a složitě vytvářet od základu.“

Od uvedení prvního hlasového asistenta BMW (BMW Intelligent Personal Assistant) v roce 2018 se hlasová interakce stává stále důležitější součástí ovládacího systému BMW iDrive. Nový hlasový asistent BMW bude pracovat ve spolupráci s Alexou a poskytne zákazníkům výhody inteligentního asistenta, který je znalcem samotného automobilu a souvisejících služeb, zatímco Alexa poskytuje známé zkušenosti, jež mnoho zákazníků využívá již dnes. Jde například o možnost ovládat hudbu, vzdáleně spravovat svou chytrou domácnost, přidávat položky do nákupního seznamu nebo zjišťovat počasí pro daný den. Zákazníci si stále mohou vybrat, zda budou používat hlasového asistenta BMW a Alexu samostatně, nebo zda budou oba asistenti pracovat vedle sebe.

První vozy s novou generací hlasového asistentu BMW se objeví v průběhu následujících dvou let.

Ochrana dat je pro BMW Group nejvyšší prioritou

BMW Group zajišťuje, aby údaje zákazníků byly chráněny a zpracovávány v souladu s požadavky na ochranu osobních údajů prostřednictvím zavedených procesů na všech trzích, kde společnost působí. Společnosti BMW Group a Amazon sdílejí silný závazek udržet si důvěru zákazníků a chránit jejich soukromí, včetně toho, že jim poskytnou kontrolu nad jejich údaji.

Štítky: , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru