2019-Mitsubishi-L200-Expedition-CZ- (8)

Mitsubishi L200 Rock Proof je nový český expediční speciál. Můžete ho mít i vy

Autor: Tisková zpráva - 1. 6. 2019


Mitsubishi právě odstartovalo nový projekt off-roadového speciálu L200 Rock Proof, který je pokračováním úspěšného projektu EXPEDITION.

„Stejně jako před dvěma roky jsme pustili uzdu našim představám o dobrodružných výpravách za poznáním a rozhodli jsme se postavit ještě drsnější pickup pro práci i zábavu,“ říká Marek Vodička, marketingový a PR manažer M Motors CZ.

Zvýšený podvozek Oldman EMU, uzávěrka zadního i předního diferenciálu, M/T pneumatiky, spodní ochrana motoru, podvozku i nádrže, SAFARI šnorchl, samonosný střešní stan ARB KAKADU a mnoho dalších doplňků pro ještě více dobrodružství.

S tímto vozem se už dá vyrazit za zábavou do skutečného terénu v rumunských nebo albánských horách, do terénu s velkým T.

Speciální nástavba korby pak ukrývá plno praktických pomůcek pro pobyt v přírodě i možné pracovní využití třeba v lese. Na své si tak díky speciálu ROCK PROOF mohu přijít nejen cestovatelé, ale i lesníci, myslivci, těžaři, energetici nebo prostě každý, kdo potřebuje trávit čas tam, kam se jen tak někdo nedostane.

V korbě je tak mimo jiné kompresorová lednička, nádrž na vodu a sprcha, kempovací vybavení jako sekyra, pila nebo vařič, ale i kurty na tahání a další potřebné vybavení.

„Postavit takový vůz je sice náročné, ale je to splněný sen, který si vlastně může dopřát každý. Zákazníkům chceme vyjít vstříc, takže naše společnost nabízí také poradenství v případě, že projekt někoho zaujal a chce si postavit podobně upravený speciál…stačí napsat na náš info e-mail,“ dodává Vodička.

prvni-jizda-test-mitsubishi-pajero-l200-off-road- (6)
A není to poprvé, kdy Mitsubishi postavilo podobný expediční pick-up L200. Už v minulém roce jsme se s jedním takovým svezli. Článek si můžete přečíst zde

Specifikace vozu

Mitsubishi L200 Double cab, motor 2,4 DiD, 5st automatická převodovka, pohon 4X4, redukce, uzávěrka mezinápravového a zadního diferenciálu

Off-roadové úpravy

  • Zvýšený podvozek Oldman EMU (+5cm)
  • Pneumatická uzávěrka předního diferenciálu ARB airlock
  • Vzduchový kompresor se zásobníkem a hadicí pro dofukování kol
  • Zakrytování podvozku (motor, převodovka, nádrž)
  • Stan – samonosný, vyklápění do boku, včetně matrace po celé ploše
  • Nízký hardtop s možností trvalého vyklopení
  • Safari šnorchl
  • Přední rám, černý
  • Boční rámy, černé
  • Přední LED světelná rampa dole (dálkový světlomet)
  • Přední LED světelná rampa nahoře
  • Zadní LED světlo
  • Terénní pneumatiky Nokian
  • Navigace MGN
  • Plynové vzpěry kapoty
  • Plynové vzpěry zadní výklopné plochy

Off-roadová výbava

  • Kryt ložné plochy Sportlid 180 (hardtop)
  • Plastová vana a koberec v korbě
  • Extra nosič Thule na hardtopu
  • Kompresorová lednička ARB
  • 2x kempingové židle + 1x stůl
  • Kanystr s vodou + sprcha, taška s „kempovacím“ vybavením
  • Taška s technickým vybavením (kurty, rukavice, nářadí…)
Štítky: , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru