g-power-mercedes-amg-c63-s-tuning- (2)

G-Power upravil Mercedes-AMG C 63 S na 800 koní. Jede až 330 km/h!

Autor: Pavel Srp - 3. 11. 2018


Maskování bude tohle zběsilé céčko opravdu potřebovat, aby se schovalo před policisty. Na takové rychlosti, které by řidiče mohly stát jeho řidičský průkaz, se díky svým 800 koním dostane během okamžiku. G-Power dal totiž sériovému Mercedes-AMG C 63 S pořádnou výkonovou injekci.

I když je G-Power znám hlavně jako úpravce modelů BMW, nebojí se ani jiných značek. Důkazem budiž Mercedes-AMG C 63 S, který si můžete prohlédnout v přiložené galerii. Jde sice ještě o verzi před modernizací, ale to jí na brutálnosti rozhodně neubírá.

Pod přední kapotou se ukrývá čtyřlitrový vidlicový osmiválec s přeplňováním dvěma turbodmychadly, o němž byste si řekli, že by vám jeho sériový výkon mohl stačit. Vždyť je to 510 koní a 700 Nm! Ovšem existují tací, kterým je to málo. A pro ty je tu právě G-Power. Ten dokázal hodnoty navýšit na 800 koní a 1000 Nm! Současně s tím zkrátil dobu potřebnou ke zrychlení z 0 na 100 km/h na pouhých 3,4 sekundy a maximální rychlost naopak zvýšil na dechberoucích 330 km/h!

Nešlo to však pouhým chiptuningem, ten přišel až na úplný konec tak, aby spolu vše pracovalo tak, jak má. Důležité však bylo předtím upravit turbodmychadla tak, aby byla schopna vyvinout větší plnící tlak. Nutné bylo ale upravit také samotné sání včetně vzduchového filtru tak, aby bylo tento vzduch kde brát. Do motoru však musely přijít také nové kované písty a ojnice. Posílit bylo potřeba také palivovou pumpu. Vše zakončilo nové nerezové výfukové potrubí.

To, že nejde o „obyčejné“ AMG C 63 S, vás přesvědčí už první pohled, protože v G-Power provedli i několik vzhledových úprav. Tou nejzásadnější je maskáčový vzor na karoserii. Těmi menšími jsou nová 20″ kola Hurricane RR forged s pneumatikami 255/30 ZR20 vpředu a 285/30 ZR20 vzadu, ale i výraznější křídlo na víku zavazadelníku.

Štítky: , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru