Citroën na autosalonu ve Frankfurtu: Kreativita, komfort a technologie

Autor: Tisková zpráva - 7. 9. 2015


Citroën již více než 95 let překvapuje a svou odvahou a kreativitou převrací zažité automobilové principy. Nabízí pohodlná auta jedinečného stylu, která odpovídají duchu doby a jsou velmi sympatická. Představuje jiný způsob přístupu, který se neomezuje jen na výrobek, ale věnuje se i službám a síti a svým zákazníkům nabízí příjemný a klidný zážitek. Prezentuje jedinečného ducha, jehož rozvoji se dnes Citroën naplno věnuje.

Citroënu se nedaří jen při jeho vítězném tažení ve WTCC, ale i celkově. A letošní frankfurtský autosalon bude příležitostí, jak ambice značky představit:

ODVÁŽNÉ A KREATIVNÍ KONCEPČNÍ VOZY

Citroën na mezinárodním frankfurtském veletrhu představuje svou vizi automobilové budoucnosti a vystavuje dva koncepční vozy výrazného stylu:

  • Světová premiéra: koncepční vůz CACTUS M. Citroën nabízí svěží a energickou reinterpretaci vozu C4 Cactus, který je jedinečný svým designem a svou osobitostí. Zde se představuje ve formě optimistického outdoorového konceptu, který do centra zájmu klade trávení volného času a přebírá ducha slavného modelu Méhari a dokonale vyhovuje hodnotám značky Citroën.
  • Evropská premiéra: koncepční vůz Aircross, v němž Citroën ukazuje svůj způsob interpretace SUV. Vůz se v Evropě představuje poprvé a svým tvarem, jenž může oslovit celosvětové publikum, ilustruje potenciál posunu značky směrem k luxusnějším kategoriím automobilů.

Citroën tak potvrzuje svou identitu a kreativitu, které nepřestávají překvapovat.

OBNOVENÁ A JEŠTĚ PŘITAŽLIVĚJŠÍ MODELOVÁ ŘADA

Modernizovaná řada

Citroën v posledních měsících uvedl na trh několik modelů, které plně vyjadřují hodnoty značky. Nejprve to byl C4 Cactus: crossover nového typu, jedinečná osobitost v městském prostředí, vůz, který je technologický a současně pohodlný. Vůz získal více než 35 ocenění, především prestižní cenu „World Design Car of the Year“, která mu byla předána 2. dubna v New Yorku. C4 Cactus se při příležitosti frankfurtského autosalonu obohatil o novou výbavu (zejména lavice dělená v poměru 2/3 – 1/3), o nové motory (BlueHDi 100 S&S ETG6) a o nový odstín červené (Jelly Red), takže je ještě více žádoucí. Rovněž Citroën C1 je vystaven s novou výbavou (Active City Brake, systém varování před neúmyslným opuštěním jízdního pruhu) a s novými kombinacemi odstínů karoserie, jako je modrá Lagoon, dodávající vozu ještě výraznější osobitost.

Obnovené „bestselery“

Vystaveny jsou i dva „bestselery“, které byly nedávno modernizované, aby ještě lépe odpovídaly očekávání zákazníků: Nová řada C4 a nové Berlingo Multispace, spolehlivé hodnoty ve svých segmentech.

Společný jmenovatel: komfort

Společným jmenovatelem této moderní řady je komfort. Citroën disponuje spolehlivým know-how v oblasti koncepce vozů, které všechny nabízejí globální jednotný komfort. Značka tak přináší nový způsob přístupu ke komfortu, aby dokázala odpovědět na nová očekávání a nové způsoby používání automobilů.

TECHNOLOGIE, KTERÉ MAJÍ SMYSL

Stále účinnější motory
Citroën znamená rovněž to nejlepší z technologií pro zákazníka. Projevuje se to nabídkou motorů nejnovější generace, jako jsou dieselové motory BlueHDi 150 S&S s manuální šestistupňovou převodovkou a BlueHDi 180 S&S s automatickou šestistupňovou převodovkou EAT6, kterými jsou v současnosti vybaveny vozy Citroën C5, nebo řada benzínových PureTech, do níž spadá i tříválcový přeplňovaný motor PureTech, který byl zvolen „Motorem roku“ a je v nabídce vozů C3, C3 Picasso, C4 Cactus, C4, C4 Picasso a Grand C4 Picasso.

Služby mobilního připojení

Značka přináší rovněž kompletní nabídku služeb mobilního připojení Citroën Connect pro větší klid a snadné každodenní fungování. Nabídka se nyní obohacuje s příchodem služeb Citroën Connect Pack.

KOMPLEXNÍ SLUŽBY PRO ZÁKAZNÍKY

Ambicí značky Citroën je nabízet celkovou spokojenost, zajistit zákazníkům pohodový zážitek bez stresu, který se opírá o transparentnost a důvěru, s jediným cílem být značkou, kterou budou její zákazníci nejvíc doporučovat. Tento zážitek se netýká jen produktů v nabídce, ale i služeb, jejichž cílem je zjednodušit vztah k automobilu. Jde například o službu Citroën Service Racing spočívající v zajištění servisu během 1 hodiny, a to bez příplatku. Pro posílení tohoto přístupu Citroën přijal celou řadu závazků vůči zákazníkům v rámci služby Citroën & Vy, mimo jiné je to interaktivní internetová stránka Citroën Advisor, kde zákazníci sdělují své názory. Mezi výrobci automobilů jde o premiéru.

Štítky: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru