Ferrari

Doba se mění. Téměř polovina prodaných Ferrari je elektrifikovaná

Co se vám vybaví, když se řekne Ferrari? Jistě to bude typická červená barva, ale možná třeba i řvoucí dvanáctiválce. Ovšem co se druhé připomínky italské značky týče, je tomu asi definitivní konec. Ferrari si pořád stojí za tím, že spalovací a velkoobjemové motory bude nabízet tak dlouho, jak jen to bude možné. Vzhledem k […]

Doba se mění. Téměř polovina prodaných Ferrari je elektrifikovaná Přečíst celý článek...

V Anglii proběhlo tajné setkání těch nejdražších, nejrychlejších a nejzajímavějších aut světa. Přijela i Praga Bohema

Jezdíte na automobilové srazy? Pak už jste z autařského světa asi viděli kde co. Přesto však existuje sraz, který by vám zcela jistě vyrazil dech. Ten se před nedávnem na okruhu Donington Park ve Velké Británii. A šlo o přehlídku toho nej z motoristického světa. Akci pořádala skupina Supercar Driver a každoročně ji označuje jako

V Anglii proběhlo tajné setkání těch nejdražších, nejrychlejších a nejzajímavějších aut světa. Přijela i Praga Bohema Přečíst celý článek...

Ferrari-Daytona-SP3 (5)

Užívá si Ferrari Daytona SP3 tak, jak se má. Projíždí se po silnici a klouže se po trávě

Ferrari Daytona SP3 je exkluzivní supersport, jehož hodnoty jsou z říše snů. Má skvělý atmosférický dvanáctiválec se spoustou výkonu a také pořádně mastnou cenovku. Jeden by si mohl myslet, že takové auto jeho majitelé budou hýčkat v klimatizovaných halách a nejezdit s ním. Ovšem nikoliv tak kousek v parádní barvě Rosso Libano, jehož majitel si

Užívá si Ferrari Daytona SP3 tak, jak se má. Projíždí se po silnici a klouže se po trávě Přečíst celý článek...

ferrari

Ferrari už nebude dodávat motory Maserati a nechce kupovat žádnou jinou značku sportovních aut

Ferrari zaznamenává v poslední době velké úspěchy. Jeho modely se prodávají lépe než kdy předtím a o víkendu dokonce po 58 letech zvítězilo v závodě 24 hodin Le Mans. Automobilka ale své motory nepoužívá jen pro svoje auta, ale dodává je i do Maserati. A to skončí. Úspěchy automobilky z Maranella jasně dokazují prodejní čísla.

Ferrari už nebude dodávat motory Maserati a nechce kupovat žádnou jinou značku sportovních aut Přečíst celý článek...

Ferrari Purosangue

Ferrari se spojí s další značkou. Má to zlepšit kvalitu

Ferrari je jedna z mála značek, která jede „sama za sebe“. Výrobce z Maranella se ale teď spojí – co do vývoje – s další značkou, která pochází z Jižní Koreje. Důvodem má být vyšší kvalita výrobků italského výrobce sportovních automobilů. Dnešní automobilový svět se mění rychleji než kdy dříve. Ve velkém nastupuje elektromobilita a

Ferrari se spojí s další značkou. Má to zlepšit kvalitu Přečíst celý článek...

2021-ferrari_812_superfast_speciale_edition- (7)

Ferrari proti všem. Výrobce vyvíjí spalovací motor, který bude prodávat i po roce 2035

Italská automobilka Ferrari sice své modely také elektrifikuje, dokonce chystá svůj první elektromobil, ale přesto stále investuje peníze i do vývoje spalovacích motorů. Benzinový motor chce ve svých modelech prodávat i po roce 2035, kdy má v EU začít platit zákaz prodeje aut s nenulovými emisemi CO2. Šéf italské automobilky Benedetto Vigna se před nedávnem

Ferrari proti všem. Výrobce vyvíjí spalovací motor, který bude prodávat i po roce 2035 Přečíst celý článek...

Ferrari 296 GTB

Ferrari vyzývá majitele modelů 296 GTS a 296 GTB, aby s auty nejezdili. Mohla by shořet

Koupili si auto za několik milionů korun, aby jim dělalo radost. Automobilka je ale vyzývá, aby s ním nejezdili. To se teď stalo u Ferrari, které apeluje na majitele 296 GTS a 296 GTB, aby auta odstavili a nejezdili s nimi. Mohla by prý totiž začít hořet. Nejnovější svolávací akce italského výrobce supersportovních modelů se

Ferrari vyzývá majitele modelů 296 GTS a 296 GTB, aby s auty nejezdili. Mohla by shořet Přečíst celý článek...

Ferrari Purosangue

Ferrari má vyprodáno na 2 roky dopředu, přesto znovu otevírá objednávky na Purosangue

Ferrari prodalo v prvním čtvrtletí o téměř desetinu aut více než ve stejném období před rokem. Navíc hlásí, že má vyprodáno až do roku 2025. A to ještě zdaleka nepředstavilo všechny novinky, které do té doby chystá. Za první tři měsíce letošního roku prodalo Ferrari 3567 vozů, což je meziroční nárůst o 9,7 %. Nejoblíbenějšími

Ferrari má vyprodáno na 2 roky dopředu, přesto znovu otevírá objednávky na Purosangue Přečíst celý článek...

Ferrari 458 Challenge dostalo široký karbonový kit Liberty Walk. Z karbonu je každičký díl karoserie

Když se řekne Liberty Walk, mnohým z nás je hned jasné, že rozhodně nepůjde o nic obyčejného. Tento úpravce dodal svůj bodkit na Ferrari 458 Challenge. Ten je navíc celý z karbonu a jmenuje se Silhouette. Japonský úpravce se rozhodl vyměnit na autě každý jeden panel. Původní tak zvenku nezůstalo vůbec nic. Všechny panely karoserie

Ferrari 458 Challenge dostalo široký karbonový kit Liberty Walk. Z karbonu je každičký díl karoserie Přečíst celý článek...

velka_britanie-policie_suffolk-zabavene_ferrari_f40

Koupil si Ferrari F40, ale neměl povinné ručení. Policie mu auto zabavila

Povinné ručení se toto pojištění nejmenuje jen tak, ono je totiž opravdu povinné. Pokud jej nemáte, musíte se připravit na to, že s tím budete mít problémy. Od pokut až po to, že vám třeba auto mohou někde i zabavit. A jednomu Britovi se to stalo. Za to, že u svého Ferrari F40 neměl uzavřenou

Koupil si Ferrari F40, ale neměl povinné ručení. Policie mu auto zabavila Přečíst celý článek...

ferrari

Hackeři úspěšně zaútočili na Ferrari a ukradli data o zákaznících. Chtějí výkupné, automobilka jej nezaplatí

Hackerské útoky jsou na denním pořádku. Útočí se na běžné lidi, na státní i nestátní instituce, ale i na velké firmy. Své by o tom mohlo vyprávět také Ferrari. To totiž v současnosti s hackery řeší vážný problém. Podařilo se jim totiž do automobilky dostat a ukrást ze systému data o zákaznících. Hackeři už Ferrari

Hackeři úspěšně zaútočili na Ferrari a ukradli data o zákaznících. Chtějí výkupné, automobilka jej nezaplatí Přečíst celý článek...

Nechal si vyměnit „lepivá“ tlačítka ve svém Ferrari. Stálo ho to přes dvě stě tisíc

Vlastnit supersport je drahé, protože servis takového auta není úplně jednoduchý, ale jsou částky a věci, které překvapí i otrlé majitele. Představte si, že máte pár let staré Ferrari, ale tlačítka v interiéru přišla o svůj původní povrch a stalo se z nich ošklivé lepkavé cosi, jako u běžných levných fiatů. Rozhodnete se tedy tlačítka

Nechal si vyměnit „lepivá“ tlačítka ve svém Ferrari. Stálo ho to přes dvě stě tisíc Přečíst celý článek...

Přejít nahoru