Fanoušci facebookové stránky Volkswagen Česká republika mohou vyhrát nový Volkswagen up!. Volkswagen tímto ojedinělým počinem plně využívá prostoru a možností sociálních médií. Soutěž není atraktivní pouze svými cenami, ale také vlastivědným charakterem, díky němuž se soutěžící podívají s novým modelem up! do všech koutů naší vlasti. Tři nejlepší soutěžící si pak mohou tuto jízdu zopakovat naživo – za volantem nového Volkswagenu up!.

Od pátku 14. 9. 2012 do soboty 13. 10. 2012 bude na facebookovém profilu Volkswagen Česká republika probíhat soutěž „Czech it up!“. V hlavní roli soutěže bude malý Volkswagen up!, který je i hlavní výhrou. Výherce druhého místa dostane nový up! zapůjčen na jeden měsíc, pomyslnou bronzovou medailí je zapůjčení up!u na dva týdny. S prázdnou neodejdou ani soutěžící, kteří v celkovém konečném pořadí skončí na 4. až 30. místě. Na ně čekají dárky z nabídky Volkswagen Lifestyle.

Každý den bude v aplikaci zveřejňována fotografie vozu Volkswagen up! pořízená v určité lokalitě na území České republiky. up! se tedy objeví na fotografiích celkem třicetkrát. Úkol pro soutěžící spočívá v co nejpřesnějším označení místa, kde byl vůz nafocen, na slepé mapě ČR. Pro rozdělení bodů mezi soutěžící v každém hracím dni je rozhodující pořadí přesnosti. Na výhru může pomýšlet každý, kdo odevzdá minimálně deset tipů.

 

Kromě toho je každý den uveřejněna jedna tipovací otázka. Za správnou odpověď na ni získá soutěžící další bonusové body. O další bonusové body mohou soutěžící zvýšit své konto vložením speciálního kódu, který bude umístěn ve vystavených vozech Volkswagen up! u autorizovaných prodejců Volkswagen v České republice. Vítězem se stane ten, kdo nasbírá nejvíc bodů.

Součástí soutěžní aplikace bude i možnost objednávky na testovací jízdu s novým modelem up! u kteréhokoli z autorizovaných prodejců Volkswagen v ČR.

Tisková zpráva/-PS-

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními na sociálních sítích.