Volkswagen představuje nový designový koncept svých autosalonů

Autor: Pavel Srp - 23. 2. 2012


Společnost NH Car v Praze na Strahově otevřela nový autosalon Volkswagen. Značka Volkswagen osobní vozy tím rozšiřuje svou síť o osmého prodejce v Praze a celkem 37. v celé České republice. Nový autosalon NH Car je navíc prvním v České republice, který je postaven v nové architektonické podobě tzv. „Modulárního konceptu Volkswagen“, která platí pro obchodníky Volkswagen po celém světě od roku 2010.

„Modulární koncept Volkswagen je skutečným mezníkem v rozvoji kvality prodejních a poprodejních aktivit obchodníka. Nejen, že investice do tohoto architektonického řešení je až o 40% nižší ve srovnání s předchozím konceptem značky Volkswagen, ale navíc modularita tohoto řešení poskytuje více možností přizpůsobení a svým uspořádáním podtrhuje základní hodnoty značky Volkswagen směrem k zákazníkovi. Uvědomujeme si, že klíčem k našemu úspěchu v České republice je dlouhodobě spokojený a loajální zákazník, a právě nový modulární architektonický koncept Volkswagen bude díky jednoduché možnosti přizpůsobení potenciálu každého obchodníka do budoucna významným pilířem zákaznické spokojenosti. S novým autosalonem společnosti NH Car vstupuje Volkswagen na českém trhu do nové éry,“ říká Petr Janeba, vedoucí divize Volkswagen – osobní vozy společnosti Import VOLKSWAGEN Group. „Volkswagen uvádí ve svém modulárním architektonickém konceptu do fantastického souladu vzhled svých autosalonů s DNA designem svých vozů.“

„Jsme velmi rádi, že naše společnost NH Car jako první nabídne zákazníkům značky Volkswagen nový koncept prodeje vozů a věříme, že se jim bude v novém prostředí ještě lépe vybírat vůz jejich snů,“ uvádí Radek Donner, obchodní ředitel společnosti NH Car.

Volkswagen vyvinul zcela nový modulární koncept autosalonu pro svou celosvětovou obchodní síť fungující ve více než 180 zemích světa. První dva autosalony podle modulárního konceptu byly postaveny v Rakousku. Oba prodejci Porsche Gratz-Liebenau a Autohaus M. Berger z Badenu zahájili provoz svých showroomů v listopadu 2009. Prvním českým prodejcem, který modulární koncept realizoval je nyní společnost NH Car.

Nový autosalon Volkswagen na Strahově je učebnicovým příkladem principů ztělesněných v modulárním konceptu značky Volkswagen. Ten vychází z minimalistického pojetí architektury, jehož základem jsou jednoduché tvary kvádru. V prostředí vytvářeném neutrální a funkční architekturou vystupuje přirozeně do popředí nabízený produkt a značka. Stavbě dodává jednolitost a lehkost bílá barva v kombinaci s moderními stavebními materiály a konstrukcemi, které umožnily také snížit náklady během výstavby i následného provozu.

Nespornou výhodou modulárního konceptu je flexibilní systém, který umožňuje architektům vytvořit objekt autosalonu na míru a vyhovět požadavkům investorů při zachování požadavků na „Corporate Design“ značky. Místním specifikům lze přizpůsobit půdorysné rozměry i výšku a strnulými regulemi není sevřeno ani dispoziční řešení interiéru.

Strahovský autosalon společnosti NH Car podle návrhu Ing. arch. Otmara Daňka dává hned na první pohled najevo, že nový „modulární koncept“ dealerství značky Volkswagen míří, stejně jako současná paleta modelů Volkswagen, sebejistě do budoucnosti.

„Práce na novém autosalonu Volkswagen společnosti NH Car byla pro nás velkou výzvou, protože se jednalo o první projekt postavený na modulárním konceptu.

Na druhé straně nám důmyslně řešený koncept poskytl velký prostor pro kreativní řešení založená stejně jako celková stavba na jednoduchosti a zároveň také na kvalitě a preciznosti,“ říká Ing. arch. Otmar Daněk, majitel architektonické kanceláře DANĚK DESIGN, s.r.o., který je podepsán pod celou řadou staveb autosalonů pro značky Volkswagen a Audi v České republice.

Tisková zpráva/-PS-

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru