Společnost Volvo Cars kupuje aktiva firmy Luxe, působící v oblasti digitálně provozovaných spotřebitelských služeb

Autor: Tisková zpráva - 13. 9. 2017


Automobilka Volvo Cars oznámila akvizici platformy, technologií, klíčových zaměstnanců a dalších aktiv společnosti Luxe, která v USA nabízí prémiové služby, jejichž smyslem je sejmout z obyvatel města stres při parkování. Zmíněná akvizice znamená pro automobilku Volvo Cars významnou podporu při vývoji digitálních služeb, které spotřebitelům usnadní život.

Vyspělá softwarová a technologická platforma společnosti Luxe se stejně jako klíčoví odborníci na zpracování dat, vývojáři aplikací a softwaroví inženýři připojí k oddělení pro digitální rozvoj automobilky Volvo, které sídlí v Silicon Valley.

Kancelář v Silicon Valley představuje pro společnost Volvo Cars podpůrné středisko, jehož smyslem je pomoci automobilce vybudovat digitální produkty a služby pro její globální obchodní činnost napříč Evropou, Asií a Amerikou. Středisko mělo svůj zásadní podíl například na vývoji pilotního programu asistovaného čerpání paliva určeného pro majitele vozů Volvo v San Franciscu.

„Naší vizí je budoucnost, ve které nám budou technologie usnadňovat život, abychom se už nikdy nemuseli zdržovat zastávkami na čerpací stanici, jízdou do automyčky, nebo dokonce odvážením svého vozu do servisu. Akvizice společnosti Luxe je krokem směrem k naplnění naší ambice. Těším se na úzkou spolupráci s vysoce talentovaným týmem společnosti Luxe, který stojí za zrodem této moderní technologie,“ uvedl Atif Rafiq, ředitel pro digitální technologie ve společnosti Volvo Cars.

Od převzetí platformy Luxe se očekává, že výrazně urychlí schopnost automobilky Volvo Cars nabízet digitální spotřebitelské služby, jako je například vyzvednutí vozu a jeho doručení zpět na požadované místo, které majitelům vozů Volvo přinesou novou úroveň komfortu. Konkrétně technologie stojící za službami společnosti Luxe poskytnou automobilce propracované algoritmy v oblasti plánování tras a logistiky a stanovení předpokládaného času příjezdu.

„Vzhledem k tomu, že nabízíme stále více a více online vozů, stává se dostupnost digitálních služeb kritickou součástí procesu výběru nového vozu. Dnešní technologie usnadňují spotřebitelům jejich manipulaci s produktem a dávají jim do rukou přímou kontrolu nad ním, což přesně definuje naši vizi pro oblast digitálního prostoru,“ řekl Atif Rafiq.

Společnost Luxe, založená v Silicon Valley, již dříve fungovala ve vybraných velkých městech USA včetně San Francisca, New Yorku a Chicaga. Smyslem služby bylo umožnit řidičům ponechat svůj vůz na jakémkoli místě ve městě, kde jej převzal do své péče profesionál, který našel vhodné parkovací místo a případně na přání doplnil palivo a vůz nechal umýt.

Štítky: ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru