Krátká, výstižná, vtipná, sexy. Taková reklama prostě a jednoduše funguje. A druhé pravidlo je takové, že pokud se o dané reklamě mluví (je jedno, zda kladně, či záporně), je úspěch zaručen. Mezi lidmi se bude šířit rychlostí blesku.

BMW před pár lety přišlo s reklamou, která obě tato pravidla splňovala beze zbytku. Fotka sexy mladé dívky ležící na posteli se svůdným výrazem byla doplněna o text: „You know you’re not the first. But do you really care?“ Přeloženo: „Víte, že nejste první. Ale opravdu vám to vadí?“ 🙂

 

Tato reklama tehdy vzbudila divoké reakce. Zbrojily protí ní zejména feministky, ale my pánové jsme se nad ní jen nesmyslně a šibalsky pousmáli… 🙂

Jenže v minulých dnech se na internetu objevila reklama na Aston Martin s na vlas stejným textem. Otázkou je, zda ji do éteru vypustila sama britská automobilka nebo je to jen nápad jednotlivce. Pro možnost číslo dvě však hovoří hned několik indicií. Fotka slečny, která je použita jako základ, je místem i modelkou nápadně podobná fotce z časopisu Playboy z ledna minulého roku (viz fotka na facebooku Playboye). A druhou indicií je chyba pod logem Aston Martinu, kde je místo slova OWNED použito slovo OWED. Místo ojetého auta by se tedy auto stalo dlužným. Nic to rozhodně nemění na tom, že pohled na fotku je skvostný…

-PS-

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními na sociálních sítích.