Devět minut a jedenáct sekund techniky, životního stylu a sportu – to je nový webový televizní formát „9:11 Magazin“, s nímž Porsche rozšiřuje internetovou komunikaci. Výrobce sportovních vozů přináší na odkazu 911-magazine.porsche.com zábavu i cenné informace ze světa značky Porsche. Spektrum příspěvků sahá od představení nových vozidel přes zážitky se značkou Porsche až po milníky z historie společnosti. Webový televizní formát doplňuje magazín pro zákazníky Porsche „Christophorus“ a bude vydáván ve stejném rytmu pětkrát za rok v německém a anglickém jazyce. „9:11 Magazin“ nabízí internetovým redakcím mimořádnou službu, protože mohou přebírat kompletní epizody nebo jednotlivé příspěvky. Pro novinářské účely jsou bezplatně k dispozici rovněž dodatečné filmové záběry a fotografie.

„9:11 Magazin vzbuzuje emoce, názorně vysvětluje nově vyvíjená technická řešení a napínavým způsobem přibližuje historii, současnost i budoucnost značky Porsche. Středem zájmu jsou lidé, kteří vyprávějí příběhy, jimiž chtějí oslovit diváka a zapsat se trvale do jeho paměti,“ říká Josef Arweck, vedoucí oddělení pro styk s veřejností a novináři ve společnosti Porsche AG.

Příkladem je Walter Röhrl, dvojnásobný mistr světa v rallye a nejlepší soutěžní jezdec své doby, který v první epizodě magazínu s mottem „Odvaha“ líčí svůj legendární husarský kousek v Arganilu, kde jako nováček deklasoval celou světovou elitu. Další příspěvek se zabývá nejodvážnějšími barvami modelu 911. „Odvahu k oddechovému času“ vyžaduje cestování pozoruhodnou krajinou Skotska ve voze Porsche Panamera. Mimořádnou odvahu vývojářů Porsche dokumentují legendární modely s uspořádáním „Transaxle“. „Ryzost“, druhá epizoda televizního magazínu, je věnována ikonickému sportovnímu vozu 911.

 

„9:11 Magazin“ je dalším základním kamenem v nabídce digitálních informací oddělení komunikace Porsche pro novináře a šiřitele informací na internetu a sociálních sítích. Hlavní nabídku tvoří Porsche Newsroom. Tento portál je korporátním blogem, internetovým magazínem a centrem sociálních sítí v jednom. Aktuality v reálném čase jsou navíc zveřejňovány na Twitteru: účet @PorscheNewsroom informuje o všech tématech ze světa značky Porsche a v současnosti má již 436 000 fanoušků; @PorscheRaces je twitterový kanál pro všechny aktivity v závodech kategorie GT; @Porsche_Team informuje o testovacích jízdách a závodech týmu Porsche v kategorii LMP1. Značka Porsche je zastoupena vlastním kanálem také v internetové komunitě „Drivetribe“ bývalých tváří pořadu Top Gear Clarksona, Maye a Hammonda. Instagramový účet @porsche_newsroom doplňuje nabídku o exkluzivní fotografie.