13. února 2013 značka Peugeot opět získala ocenění „Trofej Qualiweb/Strategie 2013“, které hodnotí vztahy se zákazníky na internetu, a umístila se na prvním místě v automobilovém průmyslu.

Barometr QualiWeb již 15 let měří vývoj kvality vztahů se zákazníky na 315 francouzských internetových stránkách v 17 různých odvětvích. Výsledky studie jsou zveřejňovány v časopisu Strategie.

V automobilovém odvětví bylo hodnoceno 14 výrobců. Každý z nich obdržel 7 fiktivních e-mailů, podle čtyř reprezentativních scénářů sestavených na základě zpráv, které dostávají zákaznická oddělení: žádost o obchodní informace, reklamace, technický problém, projevení zájmu.

 

Krom toho se poprvé udělovala nová trofej Qualiweb „sociální média“. Na facebookové stránky 160 značek byly umístěny tři fiktivní zprávy. V tomto prvním hodnocení, které se prozatím nedělilo podle odvětví činnosti, se Peugeot dostal do první desítky, na 6. místo (ex-aequo).

Centrum zákaznických služeb značky Peugeot ve Francii, které funguje ve městě Amiens, prošlo v květnu 2011 reorganizací a začal v něm pracovat nový tým. V roce 2012 vyřídilo téměř 110 000 kontaktů. Všechny e-maily obdrží odpověď do 24 hodin, většina z nich do 12 hodin. Hlavním kontaktním kanálem zůstává telefon (65 000 volání v roce 2012), následuje email (43 000), jehož zastoupení každý rok stoupá.

Tisková zpráva/-PS-

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními na sociálních sítích.