Detroit. Chevrolet představil na 2012 North American International Auto Show dvě studie kupé zaměřené na inspiraci nové generace zákazníků, kteří mají možnost zprostředkovat své myšlenky a stát se spolutvůrci vozů.

„Chevrolet vždy zpřístupňoval ambice všech generací,“ řekl prezident General Motors North America Mark Reuss. „Tyto dvě studie interpretují vizi pro příští generaci. Zkoumáme nejnovější názory našich zákazníků, posloucháme jejich doporučení a zabýváme se jimi novými způsoby.“

Podle údajů U. S. Census se přibližně 80 miliónů amerických zákazníků blíží věkem ke třicítce. Představují tak 40 procent dnešních potenciálních automobilových zákazníků s nákupní silou 1 trilión USD (781 biliónů €).

 

V posledních letech Chevrolet mluvil se zákazníky v celých USA. Vycházejíc z výsledků, studie Chevrolet objevují styling a funkcionalitu této skupiny zákazníků, které očekávají v automobilech.

 

Code 130R, první studie Chevrolet, je čtyřsedadlové kupé s jednoduchým, vzpřímeným profilem. Její barvou je zcela nový odstín metalické červené s anodizovanými zlatými koly. Code 130R využívá prvky „výkonového“ stylingu inspirovaného minulostí a pohon zadních kol. Agresivní čelní částí, pro Chevrolet typickými oblouky blatníků, hladkými boky a emblémem Chevrolet se šachovnicovitými vlajkami se odvolává na dědictví výkonných Chevroletů.

Konstruktéři Code 130R se rozhodli pro turbomotor vyladěný pro spolupráci s technologií
eAssist. Vypínáním motoru při zastavení, získáváním energie při brzdění a podporou točivého momentu při akceleraci, pozdvihuje tato studie automobilovou elektrifikaci na novou úroveň a dává do souladu výkonnost turbomotoru s hospodárnou spotřebou.

 

Tru 140S, druhá studie Chevroletu, je čtyřsedadlové sportovní kupé s pohonem předních kol a „exotickým“ designem. Třídveřový hatchback byl navržen jako atraktivní, ale dostupný sportovní automobil. Představuje se ve zcela novém matném odstínu s chromovanými sportovními koly Chevrolet a emblémem se šachovnicovými vlajkami. Tru 140 je navržen tak, aby vypadal sebejistě, exoticky, draze a rychle. Je postaven na stejné platformě jako Chevrolet Cruze a přelomový elektrický Chevrolet Volt s prodlouženým dojezdem.

Konstruktéři Tru 140S chtějí představit technologie typické pro dražší auta, včetně přímého vstřikování paliva, start-stop technologie, vyváženého vnitřního spalování a elektrifikace, které vytváří vysokou hodnotu a zlepšenou spotřebu paliva.

Studie respektují hodnoty, které deklarovali mladší zákazníci, jako např.:

· Funkčnost na úrovni sedanů ve tvaru výkonného kupé pro čtyři osoby
· Interiérová konektivita a pohodlí včetně inovativních úložných prostor, WiFi, integrace smart phonu se systémem Chevrolet MyLink a head-up displejem.
· Spotřeba 40 MPG (5,9 l/100 km) s motorem 1,4 Turbo ecotec s výkonem přibližně 150 k
· Výrobní cena v dolní oblasti 20 000 USD

„Mladí zákazníci nám řekli, že chtějí funkčnost kombinovanou s estetikou kupé. Ve tvarech karoserie Code a Tru rezonují tyto názory publika,“ řekl Frank Saucedo, ředitel GM North America Advanced Design studia v Los Angeles, kde obě studie vyvinuli.

V interiéru studií umožňují konektivita a personalizace individualizaci, která je pro tuto generaci nutností.

„Tito zákazníci oceňují konektivitu. Umožňuje jim zůstat ve spojení integrací jejich osobních zařízení a prostřednictvím MyLink a WiFi změnit auto na vlastní dokovací stanici,“ řekl Saucedo. „Interiéry existují v současnosti jen ve 2D. To nám poskytuje flexibilitu pokračovat v diskusi a vyvolat další dialog při pokračování vývoje těchto studií.“

Z Detroitu pocestuje dvojice studií Chevrolet na nejdůležitější autosalóny, klíčové lifestylové akce, individuální diskuse a jiná místa, jako např. universitní kampusy. Chevrolet rovněž zapojí zákazníky pomocí sociálních sítí.

„Pro automobilku, která dokáže zaujmout tuto generaci to je úžasná příležitost,“ řekl John McFarland, senior manager Chevrolet Global Marketing, který vede výzkum mládeže pro společnost. „Chceme v Chevroletu vybudovat autentické a smysluplné vztahy s těmito zákazníky z jejich pohledu. Chceme naslouchat, co říkají, zapojit je do procesu konstrukce a dat jim to, co chtějí – a ne to, co si my myslíme, že chtějí.“

Tisková zpráva/-PS-

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními na sociálních sítích.