Mitsubishi v Ženevě odkryje design budoucnosti

Autor: Pavel Srp - 19. 1. 2012


Poprvé v historii si společnost Mitsubishi Motors Corporation (MMC) pro představení a uvedení zcela nového vozu vybrala Evropu. Jeho světová premiéra proběhne v březnu na autosalonu v Ženevě. Nový prémiový vůz, který bude odrazem strategie, inovace a počátku postupné transformace v designu značky Mitsubishi, bude uveden do prodeje v rámci jednotlivých evropských trhů postupně v průběhu tohoto roku.

Další generace

Odhalení nového vozu představuje pro Mitsubishi Motors start zcela nové generace, a to v souladu s obchodním plánem „Jump 2013“ pro zelenější a globálnější Mitsubishi. Postupný přechod k novému designu se promítne do celé modelové řady osobních vozů, crossoverů a SUV Mitsubishi.

Tradice

Nový směr designu, který se ještě formuje, je navržen jako otevřený koncept – musí být dostatečně pružný, aby vyhovoval specifickým požadavkům nových vozů a zároveň zachoval tradici slavného loga se třemi diamanty. Nový design, jenž je vytříbený a asertivní zároveň, lze chápat jako nový výraz téměř stoleté tradice technologie Mitsubishi šitý na míru dnešní době. Jde o tradici, jejímiž milníky jsou nedávný příchod elektromobilu i-MiEV, čistého dieselového motoru 4N1, „zelených“ plastů, a která v příštím roce naváže představením inovativní vlastní technologie PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle), založené na špičkovém know-how ve vývoji elektromobilů, jehož vyústěním bylo vytvoření i-MiEV.

Tisková zpráva/-PS-

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru