Rok 2011 byl pro Mitsubishi v České republice mimořádně úspěšný. V loňském roce bylo na českém trhu prodáno historicky nejvíce nových automobilů s logem tří diamantů – 1797 kusů. Ve srovnání s rokem 2010 (1387 ks) se jedná o nárůst o 30 %, který navíc Mitsubishi zajistil nejvyšší meziroční nárůst v TOP 20 nejprodávanějších automobilových značek u nás. Japonské vozy s logem tří diamantů vloni zároveň zvýšily svůj tržní podíl v České republice a vyšplhaly se o tři příčky výš v žebříčku počtu prodaných osobních vozů. Vyplývá to z aktuálních údajů Svazu dovozců automobilů (SDA).

„Máme radost. Podařilo se nám splnit všechny naše interní cíle a navíc se Mitsubishi může pochlubit hned dvěma „nej“ – historicky nejlepším výsledkem prodeje a ve srovnání s rokem 2010 také nejvyšším meziročním nárůstem mezi dvaceti nejprodávanějšími automobilovými značkami,“ konstatuje Martin Krob, generální ředitel M Motors CZ s. r. o a pokračuje: „Navíc navzdory vnějším okolnostem, které se s Mitsubishi vloni moc nemazlily. Mám tím na mysli zemětřesení v Japonsku a záplavy v Thajsku,“ upřesňuje. Mitsubishi bylo se svým nárůstem rovněž výjimkou mezi ostatními japonskými značkami, jejichž prodeje vesměs stagnovaly nebo klesaly. „Potvrdilo se, že díky své modelové nabídce Mitsubishi u Čechů boduje. Ti totiž čím dál více preferují SUV nebo crossovery. S Mitsubishi ASX, jež si od svého uvedení v červnu 2010 koupilo už 1028 zákazníků, jsme se trefili do černého.“


Posilování přítomnosti v regionech

 

„Vynikající výsledky byly vloni podpořeny i tím, že se nám podařilo vhodně doplnit naši dealerskou síť. Ta v současné době zahrnuje 30 prodejních míst a pokrývá území celé České Republiky,“ doplňuje Krob. Dealerská síť Mitsubishi se v roce 2011 rozrostla o čtyři partnery – nové showroomy otevřely dveře zákazníkům v Českých Budějovicích, Jindřichově Hradci, Třebíči a Vysoké Peci u Chomutova.


Modelová řada

Během roku 2011 se u nás prodalo 1797 automobilů značky Mitsubishi. Z modelové řady Mitsubishi byl v loňském roce mezi zákazníky nejoblíbenější kompaktní crossover ASX. Jedná se o nejnovější model, který byl uveden na trh v červnu 2010. Velké oblibě se na našem trhu stále těší stálice Outlander a Lancer.


Mitsubishi v roce 2012

„Letos rozhodně nechceme usnout na vavřínech roku 2011. Vzhledem k nepříznivé aktuální ekonomické situaci v ČR i v Evropě nás čeká těžký rok. Mitsubishi ale rozhodně nebude zahálet, po dvou letech bude na podzim na český trh uveden zcela nový model – „nový“ Outlander. Jsme si jisti, že si mezi českými zákazníky rychle najde řadu příznivců, stejně jako jeho předchůdce,“ uzavírá Martin Krob.

Tisková zpráva/-PS-

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními na sociálních sítích.