„Pro úspěch každé firmy je nepostradatelná loajalita zákazníků a schopnost jejich udržení. Aplikace Microsoft Dynamics CRM pomáhá firmám lépe poznat jejich zákazníky a partnery, což přispívá k utužování vztahů s nimi,“ uvedl Kirill Tatarinov, prezident skupiny Microsoft Business Solutions. „Těšíme se, že spolupráce s automobilkou Nissan dá vzniknout řešení, které ji efektivně propojí s jejími zákazníky, přinese úspěch v dnešním náročném obchodní prostředí a současně pomůže organizacím, jako je Nissan, plnit specifické potřeby odvětví automobilového průmyslu.“
„Nissan na automobilový trh uvádí ty nejinovativnější vozy a stejná kombinace inovací a vášně se může promítnout i do spokojenosti zákazníků a partnerů,“ uvedl Andy Palmer, výkonný viceprezident automobilky Nissan. „Jsme rádi, že na vývoji nové generace systému správy pro dealery můžeme spolupracovat právě se společností Microsoft. Nissan potřebuje řešení, které pomůže splnit naše obchodní potřeby, především lépe poznat naše zákazníky a dealery. Vstup do nové fáze růstu v rámci střednědobého obchodního plánu Nissan Power 88 pak bude spojen s vyššími objemy prodejů a posilováním značky.
Nový Dealer management systém bude zaveden nejprve v japonské síti dealerů Nissan a v dalších strategických regionech na celém světě. Systém bude možné flexibilně přizpůsobit potřebám dané země, regionu či výrobce a v budoucnu bude posouzena možnost širšího nasazení. Nissan také hodlá prozkoumat možnost spolupráce aplikace Microsoft Dynamics CRM se systémem Windows Azure jako platformy pro implementaci aplikací v globální síti společnosti a standardizaci informační architektury v cloudovém prostředí.
Tisková zpráva/-PS-