Už za pár dní začíná v německém Essenu přehlídka klasických vozů všech značek, známá pod jménem Techno Classica. Každoročně se na ní prezentují skvosty snad všech automobilek světa. Každý si tu přijde na své. Vystaveny zde budou závodní speciály, extrémně drahé a vzácné veterány, ale i několik konceptů, které jinak obývají muzejní haly nebo jsou dobře ukryté v soukromých sbírkách.
Jednu z nejfantastičtějších sbírek tu představí automobilka Mercedes-Benz, která si připravila prezentaci modelů „nahoře bez“, tedy kabrioletů. Představí se tu model 500K Cabriolet z roku 1934, 170S Cabriolet z roku 1949, což bylo nejdražší auto své doby, ale třeba také 300S Roadster z roku 1951 s kabrio zástupci třídy S, SL a C.
Ale přeci jen nad tím vším budou dva modely vyčnívat. Pokud je to tedy vůbec možné. Vystaven tu bude vítězný závodní vůz z LeMans, model 300SL a také majestátní 280SE z roku 1969. Kabrio, které bylo ve své době vlajkovou lodí automobilky a navíc to bylo první auto na světě s deformačními zónami v přední části.
Štítky: 170S Cabriolet, 280SE, 300S Roadster, 300SL, 500K Cabriolet, Mercedes-Benz, Mercedes-Benz 170S Cabriolet, Mercedes-Benz 280SE, Mercedes-Benz 300S Roadster, Mercedes-Benz 300SL, Mercedes-Benz 500K Cabriolet, Techno Classica, Techno Classica Essen, třída c, třída s, třída sl, veteran, veterány, výstava