Mercedes-AMG C 63 Kombi: 680 plnokrevníků od Wheelsandmore – foto

Autor: Jan Karlík - 21. 5. 2016


Německou společnost s vtipným názvem Wheelsandmore jsme tu už měli, většinou jako úpravce prémiových vozů. Do této kategorie také velmi dobře spadá představovaný Mercedes-AMG C 63 Kombi. Inženýři společnosti Wheelsandmore z německého města Baesweiler si připravili kit s názvem Startrack 6.8, který udělá německý kombík ještě zajímavějším.

Mercedes-AMG C 63 Wheelsandmore 1

Už v základní verzi nabízí tento Mercedes z dvakrát přeplňovaného čtyřlitrového osmiválce velmi zajímavých 475 koní (350 kW) a v případě silnější verze „S“ to dělá dokonce 510 koní (375 kW). Točivý moment u těchto jednotek pak nabízí  650 Nm, respektive 700 Nm. A to je pro nás, běžné smrtelníky velmi slušná porce.

V Německu však představili kit s názvem Startrack 6.8, v rámci kterého dostane „Céčkový“ kombík zcela nový systém sání, větší turbodmychadla a také nový výfukový systém se sportovními katalyzátory, který má za úkol zlepšit prostupnost výfukových plynů. Ruku v ruce s těmito úpravami jde také nový software řídící jednotky motoru. Úpravce byl kvůli výrazně vyššímu výkonu nucen upravit také dvouspojkovou sedmistupňovou převodovku. Neměla by tak mít problém větší nápor vydržet.

O jakých hodnotách se vlastně bavíme? u

pravený Mercedes-AMG C 63 se může chlubit celkem 680 koňmi (500 kW) a točivým momentem 820 Nm. Taková čísla stojí za zrychlením z 0 na 100 km/h za pouhé 3,6 sekundy. Chlapíci z Wheelsandmore by si prý přáli omezovač úplně odstranit, nicméně vzhledem k životnosti některých částí, ho pouze posunuli na hodnotu 300 km/h. Při úpravách se myslelo také na podvozek. Ve Wheelsandmore namontují stavitelné tlumiče značky KW. Došlo také k výměně kol. Ta sériová jsou nahrazena 20″ kovanými disky od firmy F.I.W.E. obutými do pneumatik Michelin Pilot Sport o rozměrech 245/30 R20 vpředu a 265/30 R20 vzadu.

Přestože na fotografiích můžete vidět provedení kombi, není prý problém celý kit namontovat také na verzi sedan či kupé.

Štítky: , , , , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru