Týden po dramatickém závodě v Nogaru se David Vršecký spolu s celým týmem představí na okruhu v Doningtonu. Členové týmu, stejně tak, jako početná obec fanoušků pevně doufají v návrat optimistických vizí!

Hlavně zdraví!

Ačkoli patří Nogaro mezi oblíbené okruhy Davida Vršeckého, na své letošní představení v Gaskoňsku bude chtít co nejdříve zapomenout. „V neděli přišla nejdříve stravitelná rána, potom velká rána. Když jsme si pak po závodě prohlíželi auto, říkali jsme, že v případě třetího závodu, by mi asi rovnou urvali kabinu,“ hodnotil s černým humorem Vršecký střety s Östreichem a především Reinertem. „Souhlasím s Adamem v tom, že závody tahačů jsou kontaktním sportem, lidi crashe baví. Ale všeho moc škodí. Hlavně, že jsem zdravý.“

 

Přes dvě nezaviněné kolize, z nich především při té druhé stydla i nezúčastněnému krev v žilách, David nepopírá, že jeho tým neustále řeší problém jediného hodně rychlého kola v super pole. Přitom v Doningtonu „obhajuje“ druhý, respektive třetí nejrychlejší čas z poslední sezóny. „Už jsem to někde říkal. Ve srovnání s loňskem jsme zrychlili, konkurence ovšem taky zrovna nespala na vavřínech. Cítíme, že nám schází poslední krůček. Jen ho udělat.“

Na plný výkon

Jako vysoce pozitivní a prozíravé hodnotí provozní ředitel Buggyra Technology Centra Petr Marek rozhodnutí stáhnout mezi závody v Jaramě a Nogaru mechaniky ke krátkému odpočinku. Prakticky v dalších dvou týdnech se Vojta Loupal a jeho lidí nezastaví. „Davidovo auto dojelo v neděli do cíle silou vůle, je na něm strašná spousta práce,“ vysvětloval šéf mechanik, Vojta Loupal, který dorazil spolu s mechaniky do dějiště konání závodu po trase Calais – Dover-Donington ve středu dopoledne. „Musíme začít hned stavět veškeré zázemí. Podvečer čekáme z Roudnice kamión s plasty a zejména s náhradními díly. Pak nás čeká až do pátku dvojsměnný provoz.“

Plány se nemění

Ani nešťastný průběh zejména druhého dne závodního víkendu v Nogaru nemění nic na plánech Davida Vršeckého atakovat hranici čtyřiceti bodů. Mimochodem o vyrovnanosti současného startovního pole vypovídá nejlépe skutečnost, že ve Francii stačilo Albacetemu k celkovému vítězství pouhých 44 bodů. „Ještě před třemi lety bych považoval podobný bodový zisk za ztrátu, časy se mění a nesmíme si klást malé cíle. A už mám taky konečně nárok alespoň na malou porci štěstí závodníka,“ doufal David před odletem do Anglie.

Stav ME tahačů po závodě v Nogaru: Jochen Hahn (Německo/MAN) 187, Antonio Albacete (Španělsko/MAN) 186, Markus Östreich (Německo/Renault) 140, Adam Lacko (Česko/Renault) 125, Markus Bösiger (Švýcarsko/Renault) 93, David Vršecký (Česko/Buggyra) 91

 

Tisková zpráva/-PS-

Líbil se vám článek? Sdílejte ho s ostatními na sociálních sítích.