Kia letos podpoří Nadaci Naše dítě částkou 600 000 Kč

Autor: Pavel Srp - 28. 2. 2014


Nadace Naše dítě, která již déle než 20 let pomáhá týraným, opuštěným a handicapovaným dětem, prohloubí letos spolupráci se svým tradičním partnerem, automobilkou Kia. Svou dosavadní pomoc rozšíří Kia o nové aktivity, např. darování 50 korun z každého prodaného auta této značky, nebo prodej dárcovských samolepek. Kia by letos měla díky těmto aktivitám poskytnout Nadaci Naše dítě přes 600 000 korun.

Každý řidič, který si v roce 2014 pořídí nový vůz značky Kia, touto koupí podpoří Nadaci Naše dítě částkou padesáti korun. Ovšem ani majitelé již dříve zakoupených automobilů tohoto výrobce nemusí sami sebe ochudit o možnost vykonat dobrý skutek. „U každého autorizovaného prodejce Kia i na firemním e-shopu lze nyní za padesátikorunový poplatek zakoupit originální samolepku ´Já a Kia pomáháme dětem´. Na konto nadace poukážeme celý obnos, tedy padesát korun za každou prodanou samolepku,“ říká Kateřina Vokounová, PR manažerka společnosti. „Projekt podpořila také společnost Hödlmayr, náš logistický partner. Díky vstřícnému jednání a pomoci s distribucí samolepek do nových vozů můžeme navýšit celkový dar nadaci,“ dodává Kateřina Vokounová.

Kia_NND_K.Vokounova_Z.Baudysova
Kateřina Vokounová, Zuzana Baudyšová a Kia Sportage

Dětem pomáhá terénní vůz i výtěžek z prodeje dresů

Plány automobilky Kia na podporu Nadace Naše dítě v roce 2014 navazují na dlouholetou spolupráci obou partnerů. Jen v loňském roce poskytla Kia nadaci k 20. narozeninám špičkové SUV Kia Sportage. „Zápůjčka vozu Kia Sportage významně šetří náš čas, kterého je v oblasti ochrany dětí stále málo. Toto SUV s pohonem všech kol nám dává jistotu, že dojedeme na všechna potřebná místa bezpečně a včas,“ říká Zuzana Baudyšová, ředitelka Nadace Naše dítě.

K dalším úspěšným projektům Kia orientovaným na pomoc dětem patří výroba fotbalových dresů. Ty vyrábí Kia na vlastní náklady a následně je umisťuje za symbolickou stokorunu do fotbalových oddílů mladších žáků po celé republice. Výtěžek z prodeje pak putuje opět na konto Nadace Naše dítě. Přínos tohoto projektu spočívá v tom, že kromě přímé pomoci motivuje mladé fotbalisty k tomu, aby aktivně podporovali své méně šťastné, handicapované vrstevníky právě prostřednictvím nadace. „Nadace Naše dítě si velmi váží dlouhodobého partnerství se společností Kia, které nespočívá pouze ve financích, ale velký dík patří celému týmu Kia i za velkou morální podporu a empatii k ochraně dětí,“ dodává Zuzana Baudyšová.

Kia_NND_Z.Baudysova_samolepka
Zuzana Baudyšová

Tisková zpráva/-PS-

Štítky: , , , , ,

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru