Tohle byla jen otázka času. JE Design upravuje koncernová auta velmi často a SEAT Leon Cupra je pro takového úpravce velkou výzvou. Už z výroby totiž produkuje 300 koní, které posílá buď jen na přední nebo na všechna kola (pouze pro kobmbi Leon ST Cupra 300). To v závislosti na zvolné karoserii. JE Design se ale výzev nebojí, a tak vsadil hned dva tuningové balíčky, které se specializují hlavně na výkon auta.

První z nich nabídne pomocí úpravy mapy řídící jednotky zvýšení výkonu 360 koní, přičemž točivý moment vyletí ze sériových 380 Nm na 470 Nm. Je vám to málo? Nevadí. Druhý balíček zvládne Cupru naladit až na 380 koní, přičemž točivý moment zůstane 470 Nm. V případě první verze naladění je maximální rychlost auta 265 km/h, v případě verze druhé je to až 285 km/h.

 

Ale rychlost není vše. Cupra sice pouští do reproduktorů nějaký ten pokus o zvuk a něco málo umí vyloudit i v reálu, ale JE Design vsadil na pořádné brumlání a rámus. Proto zákazníkům nabízí kompletní výfukový systém z nerezové oceli se systémem klapek, které může řidič ovládat z interiéru auta. Zájemci mohou sáhnout buď po čtveřici koncovek o průměru 80 mm nebo dvojici koncovek, které mohou mít buď 140×90 mm na obou stranách nebo 160×90 mm. A jak zní? Poslechněte si ho:

JE Design ale nezůstal nic dlužen ani svému jménu. Proto přidal rozšířené podběhy, do kterých vměstnal 20″ palcová kola, která jsou obutá do pneumatik Hankook S1-Evo v rozměru 265/25 R20. K tou přihodil nové prahy, výrazný zadní difusor nové zadní křídlo. Myslel ale i na o 20 mm snížený podvozek. Tak co? Líbí se vám taková o něco zběsilejší Cupra. Nám ano, tedy až na to příliš zběsilé křídlo…