V našich končinách to s tuningem občas bývá hodně na hraně. Ano, je tu spousta povedených aut, ale spíše na silnicích potkáváme lehce tublinkové počiny. Auta, která prošla technickou kontrolou jen zázrakem, nepadnoucí pneumatiky na kolech, a mnoho dalších tuningových nešvarů.

Vypadá to ale, že by se mohlo blýskat na lepší časy. Tedy, alespoň co se profesionálního českého tuningu týče. Zaujal nás projekt společnosti RSR-Performance, která se vyřádila na Škodě Octavii RS Combi. Nešlo jí přitom až tolik o design, jako spíše o techniku auta.

Pod kapotou sice nechali dvoulitrové TSI, ale jeho konečný výkon se vyšplhal až na 470 koní. K tomu, aby se dostali na takové číslo, bylo ale potřeba velkého množství úprav. Nová je řídící jednotka, ale také hybridní turbodmychadlo REVO IS38ETR, mezichladič a ale i nápravnice nebo kompletní vzduchový podvozek.

 

Dobře vypadají také nová 20“ kola. Ale ještě v souvislosti s nimi na chvilku se vrátíme k technice. Autu totiž nechybí ani pořádné brzdy a posílená spojka. No, uznejte sami. Tohle vůbec nevypadá špatně. 🙂