Hyundai má na českém trhu již více než 10% podíl

Autor: Pavel Srp - 6. 4. 2012


Absolutně nejlepšího prodejního výsledku ve své historii dosáhla společnost Hyundai v březnu letošního roku. Její podíl na českém trhu již činí 10,1% a druhý měsíc v řadě je druhou nejprodávanější značkou v ČR v kategorii osobních vozů. Na českém trhu bylo v březnu prodáno 1 729 osobních vozů Hyundai a nárůst prodejů ve srovnání s březnem roku 2011 činil 38,5%. V součtu prvních tří měsíců letošního roku patří značce Hyundai také druhé místo. Za toto období se prodalo 3 900 osobních vozů Hyundai, což znamená meziroční nárůst 38,1%.

Největší zájem měli v březnu zákazníci o model i30, kterého se prodalo 547 kusů. Druhým nejprodávanějším vozem byl v březnu model ix20, který si koupilo 383 zákazníků a je tak nejprodávanějším vozem v segmentu. Výsledky březnových prodejů jsou tak dalším potvrzením ambice Hyundai stát se nejoblíbenější značkou v ČR.

Tisková zpráva/-PS-

Diskuze

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Přejít nahoru