Kreativita, odvaha a někdy dokonce určitá forma drzosti – všechny tyto ingredience stojí již více než 95 let za „success story“ značky Citroën. Tento úspěch se na jaře 2015 prokáže i symbolickým výsledkem: od založení značky bude prodáno již 50 milionů vozů s dvojitým šípem ve znaku. Tento podpis je uznávaný jako symbol pohodlných, odvážných a snadno ovladatelných vozů s výrazným stylem a dále jako symbol inovativních služeb.
Citroën se dnes opírá o svůj genetický základ, který využívá „kreativitu a technologii ve prospěch pohody“, a posiluje svou identitu – tou je kreativní a odlišná značka nabízející ve svých produktech, službách a své síti usměvavou a uvolněnou mobilitu a pohodový vztah k automobilu.
Modely a koncepční vozy vystavené na stánku Citroën na ženevském autosalonu svědčí o této dynamice a čerpají v identitě Citroën. Díky tomu mohou nabídnout čistý a optimistický design, pohodu těla i ducha a technologickou inteligenci.
SVĚTOVÁ PREMIÉRA
- Nový Citroën Berlingo Multispace
- Nový koncepční vůz: Berlingo Mountain Vibe Concept
NOVINKY
- Nová řada Citroën C4
- Citroën C3 Picasso „Black Top“
OBNOVENÁ ŘADA
- Citroën c4 Cactus (a koncept: C4 Cactus Airflow 2 l)
- Nový Citroën C1
- Citroën C4 Picasso & Grand C4 Picasso
- Citroën C-Elysée
Štítky: Berlingo, Berlingo Multispace, Black Top, C3, C3 Picasso, C4, citroen, CITROËN BERLINGO MOUNTAIN VIBE CONCEPT, Citroën C3 Picasso, Citroën C3 Picasso Black Top, Citroën C4, facelift, koncept, MOUNTAIN VIBE CONCEPT, Picasso, ženeva 2015